CalibR Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Da må du huske bilde :) Noen som er flinke til å sote ruter forresten? Har ikke dslr-kamera i lomma når jeg går på esso for å kjøpe frokost med baguette roastbiff og potetsalat vet du :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Er det du som kjører den herja spraya røde sierraen? Jeg veit ikke helt om jeg tørr og si ja men ja er vel det...blåflekka med paintball...ikke spraya...vaska den nå....litt... Sett no saker idag og forresten: Hummer H1 rød og en sølv rød evo 7 eller 8 eller no sånn, vettafaen. En sånn bitteliten 2 dørs cab fra mercedes...amg, jævla stygg sak. Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 spørsmål nå som sommersesongen begynner.. Er snuten like jævlige når det gjelder plassen ved statoil? eller går det fortsatt greit der sålenge vi ikke plager kundene dems og sånt? Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg veit ikke helt om jeg tørr og si ja men ja er vel det...blåflekka med paintball...ikke spraya...vaska den nå....litt... Sett no saker idag og forresten: Hummer H1 rød og en sølv rød evo 7 eller 8 eller no sånn, vettafaen. En sånn bitteliten 2 dørs cab fra mercedes...amg, jævla stygg sak. Deg har jeg sett fra kontorvinduet mitt på hamang siden jeg begynte her. VM i harry bil og idiotkjøring ass. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 en sånn stygg volkswagen eos... Har du sniffet diesel eller? Den bilen er utrolig fin. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 - Blå Subaru Impreza WRC på stripen i Sandvika. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Deg har jeg sett fra kontorvinduet mitt på hamang siden jeg begynte her. VM i harry bil og idiotkjøring ass. Det er nå en helt original sierra da...bortsett fra at den bråker litt, og hvor idiot går det egentli an og kjøre ved hamang i kontortida? Jeg synes eos`en er stygg ja, og har vel fått i meg litt vel mye f34 i det siste:) Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Det er nå en helt original sierra da... Og det er ikke harry? :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Noen andre enn meg som møtte denne i sandvika idag. RS6 Plus. Har ikke bilde av bilen men den var klin lik denne. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Og det er ikke harry? :P hehe :rolleyes: Ja sier no der:P Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Spotta en 98 modell A6 2.4 Quattro med RS6 styling i Sandvika i kveld! denne her kanskje:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Så den i dag jeg å! Den er pen, og ja, jeg trodde det var en RS6:P Så også den svarte RS4'n som går rundt her, den holder til på rykkinn.. Spotta forresten den fine Aston Martin DB9'n ved holmen i dag å, deilig bil :D Også så jeg Hege da... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Spotta en rød Maserati.. Eller er det den Aston Martinen det er snakk om? Ser ikke forskjell på de :P Spottet pocket her om dagen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 DB9'n er grå aktig! Kanke ha rød aston:D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Den grå har jeg sett for lenge siden, men den var veldig rød den jeg så idag. Litt lik som disse, men ikke i fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg