ePiFaNT Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 En Maserati 3200 GT muligens? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jo takk:) Så ikke at det var en E36 før jeg var veldig nærme så jeg rakk ikke blinke:P Ikke skryt på den Xenon tåkelys nå...både du og jeg vet at det er bare en audi i bærum med xenon grøftiser ;) heheheh Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 noen som vet noe om den blå WRX STi'en? Så ihvertfall rimelig standard ut så en sånn en idag. med 99949 skilt ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Så en BMW e46 M3 cab i dag, fikk ikke bildet, men regner med at dere vet hvordan den ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Så en BMW e46 M3 cab i dag, fikk ikke bildet, men regner med at dere vet hvordan den ser ut Hvilken farge? Har sett flere rundt her om sommeren! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hvilken farge?Har sett flere rundt her om sommeren! Var vel sort/mørk blå, så også en annen en i sommer som var mørk grå(delfin grå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 så en sånn en idag. med 99949 skilt ellerno. Hum..Den jeg så hadde reg. BR 3**** eller noe. Er vel kanskje fler da? Går i hvertfall en sølv farget e46 M3 i Lommedalen. Tror det er en litt eldre engelskmann som kjører den! Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Spotta en blå Subaru WRX STi i Sandvika i dag, kanskje noen her på forumet sin? Tror også jeg møtte Ingrid sin mini ved Gjettum brannstasjon i dag, hadde ihvertfall sjakk tak og speil ;) Det er nok veldig mulig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jah.. Det var nok meg ja.. :angelsmili: Jeg hadde vel fått i meg litt for mye av det gode den dagen.. :wonder: Du får komme på shell på strand i natt og få gratis mat som plaster på såret.. :flushit: Hehe, det går bra vettu;) Glemte å komme innom shell på strand, så får ta det igjen en annen dag:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hum..Den jeg så hadde reg. BR 3**** eller noe. Er vel kanskje fler da? Tydligvis. så en hvit skyline ista. r32 mener jeg. møkkete å fæl :wonder: rakk ikke se om det var skilter. også har det kommet en ny e30 her. sølvfarga m-tech1. 2 dørs. sern hele tia! noen som vet hvem som kjører den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Den har jeg sett litt rundt om kring jeg og! Ingen anelse om hvem som kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ikke skryt på den Xenon tåkelys nå...både du og jeg vet at det er bare en audi i bærum med xenon grøftiser ;) heheheh Haha du tar feil for jeg fikk xenongrøftiser på lørdag:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hehe, det går bra vettu;) Glemte å komme innom shell på strand, så får ta det igjen en annen dag:P Hehe.. Du får gjøre det.. Må ta med bilen og så jeg får sett den i edru tilstand.. Hvis du ikke har parkert den for vinteren da.. Jeg begynner på ny nattuke neste onsdag.. Men jeg er stort sett å finne på Shell.. jobber en del ja.. :wonder: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Så den oransje Autofil Hilux'en på Stabekk i dag, den som er fikset på av Arctic Trucks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Spotta en sølv RS6 sedan på Stabekk i juni! Spotta en svart S6 og en blå RS2 i lommedalen i starten av november! Så spotta jeg en CLS 55 AMG på oksenøya i oktober! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg