Gjest moore Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er det en R32? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er det en R32? Styla Golf Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 er det ikke bare en tdi formotion mener jeg da?=/ hørte noe rykter om en stylet tdi med komplett R32 body kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 På de bildene jeg har av den fra VW-Audi treffet på Rudskogen ifjor høst ser iallefall bremsene ganske spinkle ut, noe som kan tyde på at carleet muligens har rett her ja.. Har riktignok "emblemtrimma" også isåfall, for han har R32 bakpå i tillegg til bodykitet. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Spottet nettopp denne Lancia Delta HF Integrale "Final Edition" i Sandvika. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Den Integrale'n tror jeg det er en eldre dame som kjører. Har iallfall spotta en eldre dame i en rød Integrale rundt om i området her flere ganger :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Syns det var en mann og to barn som hoppet ut av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 kjekk familiebil da med andre ord? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Den Integrale'n tror jeg det er en eldre dame som kjører.Har iallfall spotta en eldre dame i en rød Integrale rundt om i området her flere ganger :) Det stemmer at det er ei eldre dame type 60 som kjører en sånn i asker.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Gikk en tur i Sandvika og kom over denne fine bilen. Kamera: Canon EOS 1D MarkIIn Objektiv: Canon EF 500mm f/4L IS Har sett denne i oslo flere ganger jeg også, litt overdreven bruk av KRØØØØM i mine øyne, vet ikke hvor kult jeg syns det var med kromfolie på streameren og øyelokkene. Men fin bil. Lav nok iallefall;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Spottet denne svenskregistrerte BMW 645Ci på E18 i Sandvika idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har sett et par norskregistrerte her i løpet av et par uker nå! Så en fin fin blå M6 og forrige uke! Den samme som gikk rundt her i fjor og forifjor vil jeg tro! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 så den svenske jeg og:P Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Så en slik jævel jeg Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Så en slik jævel jeg Så også i sverige idag en r34 skyline på skilt, hvit med no dekor drit... I sverige? Denne tråden er vell strengt tatt om biler i Bærum. Hehe. CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg