aksel_aksel Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 I sverige? Denne tråden er vell strengt tatt om biler i Bærum. Hehe. CalibR hehe, ja er jo det. Men z4`en var i Bærum. En stund sida jeg så den, så samtidig en blå og en svart m6 og en 645ci cab. Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 møtte på den nye m6 caben på vei inn i dalen tidligere i dag! Møtte også den svarte evon som går rundt her, noen som vet hvem det er? Ellers skal det sies at E16 er ukjørbar, da påsketuristene har overtatt veien! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Z4 M'en er jævli fin. Vet at det har stått en på Autozentrum ganske lenge, kanskje den er solgt nå? Husker ikke om jeg har spottet denne før, men så ihvertfall den idag og. - Mercedes Benz CLS600 AMG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Z4 M'en er jævli fin. Vet at det har stått en på Autozentrum ganske lenge, kanskje den er solgt nå? Husker ikke om jeg har spottet denne før, men så ihvertfall den idag og. - Mercedes Benz CLS600 AMG Den blå Z4 M-coupeen er solgt. Men den kommer høyst sannsynelig for salg igjen snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 en blå Z4M som skulle gi på litt ekstra her om dagen ved snarøya, ble stoppet i radarkontroll, med alt for høy fart. Sto en del fancy biler borte på BMW på forebu lurer på hvilken uheldig kar som kjørte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Spottet en gul Corvette på motorveien, litt dårlig bilde men.. Spottet også en clean Audi på MK Selvask på Nesbru her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 en blå Z4M som skulle gi på litt ekstra her om dagen ved snarøya, ble stoppet i radarkontroll, med alt for høy fart. Sto en del fancy biler borte på BMW på forebu lurer på hvilken uheldig kar som kjørte. Inne på bmw på fornebu pleier det og stå mye fint:D Så også nye m6`en i daln istad sammen med EspenS. Edit:Faen, glemte og logge av. aksel_aksel som skreiv Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 en blå Z4M som skulle gi på litt ekstra her om dagen ved snarøya, ble stoppet i radarkontroll, med alt for høy fart. Sto en del fancy biler borte på BMW på forebu lurer på hvilken uheldig kar som kjørte. Må være noe som går, kjørte en BMW forbi meg utover Fornebu her om dagen, også hoppa det plutslig onkel ut i veien og vinka han til siden. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 spottet en ekstremt lakka bmw 8serie (gamle typen) i lys grønn metallic med svære diamanter airbrusha nedover sidene, som også gikk igjen inne på dashbordet. Den sto på videosjappa på bekkestua i går kveld. Noen som kjenner til den? Var stilig arbeid, men litt miss med den grønne basecoden synes nå jeg. Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 spottet en ekstremt lakka bmw 8serie (gamle typen) i lys grønn metallic med svære diamanter airbrusha nedover sidene, som også gikk igjen inne på dashbordet. Den sto på videosjappa på bekkestua i går kveld. Noen som kjenner til den? Var stilig arbeid, men litt miss med den grønne basecoden synes nå jeg. 8 Serie faktisk, den må være rimelig ny? Det er nok en 7 serie, å den tilhører de som driver gassdrift! Finfin den, men ser dum ut med hengerfeste å litt andre små ting:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 aaah, blandet gammel 7serie med ny 8serie et øyeblikk. Var seff en 7er ja. Ja tilhengerfeste var litt spes.. men 4 feite potter som skjulte den litt da :P Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 For det første: Hva mener du med gammel type 8 serie lokar1? Finner ikke helt de forskjellige modellene 8serie som du snakker om jeg.. Og for det andre; blande gammel 7 serie med "ny" 8 serie? Tenker du da på disse? Ikke lett å se forskjell på de gitt...:well: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 kommer jo selvfølgelig ann på hvor interessert du er i bmw da.. Jeg kjenner folk som ikke har mulighet til å se forskjell på A4 og A6. Eller EOS og nye jettan! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 EOS og nye jetta'n, den er verre.. Men for all del, skjønner hvor du vil espen :) Bare det at coupe og nesten limo som 7serien er, bør det nesten gå an å se forskjell på :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 EOS og nye jetta'n, den er verre.. Men for all del, skjønner hvor du vil espen :) Bare det at coupe og nesten limo som 7serien er, bør det nesten gå an å se forskjell på :op: jaja, selvfølgelig, HVIS man har interesse for det :) For å være ærlig, så knaka det godt når han skrev 8 serie, for jeg kom ikke på at 850'n var lagd, selvom jeg vet veldig godt at den er :op: Men, for å komme litt tilbake til topic, så har man da alltids sett noe småtteri i dag også, feks en gul og tøff caterham som kom rundt rundkjøringa her! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg