Mew Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg og Ingrid spotta en Aston Martin Vantage på Esso slepende i stad. Ingrid har bilder, får se om hu for lagt ut noe;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Store grisekjøredagen i dag el? Møtte den ene og andre bilen ute på hastighetsturer i kveld/natt! Hvit Silvia s13 - TBJ sin på forumet, peeeen bil :D Den svarte evon som er nevnt tidligere, pen den å ja! En kjent Audi S4 avant i god fart. Sølv A/S3 på Statoil endel andre biler i hundreåhælvette forskjellige steder :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Visste godt at det ikke var en 850, for det har en kamerat av meg importert fra sverige nylig. Men er ikke den som har mest peiling på tyske biler, så i farten glemte jeg at den største saloonen før var 7serie. Mao ikke noe med forskjell på utseendet som lurte meg, heller litt manglende forståelse av gamle modellbetegnelser :) ot: den silviaen er grisepen :pray Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Møtte Silvian og en S14 (a)? på e-16 i 03.00.. BTW. Den S4'en kjørte ikke så fort, var langt under grensa for å miste lappen, men var heller ikke i fartsgrensa:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Møtte Silvian og en S14 (a)? på e-16 i 03.00.. BTW. Den S4'en kjørte ikke så fort, var langt under grensa for å miste lappen, men var heller ikke i fartsgrensa:P en av bilene må ha kommet veldig fort, så om det ikke var deg, så var det kanskje vi :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Jeg og Ingrid spotta en Aston Martin Vantage på Esso slepende i stad. Ingrid har bilder, får se om hu for lagt ut noe;) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 en av bilene må ha kommet veldig fort, så om det ikke var deg, så var det kanskje vi :p syntes alle kjørte fort igår jeg ass.. men mulig det bare var oss... nææ tviler :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 syntes alle kjørte fort igår jeg ass.. men mulig det bare var oss... nææ tviler :well: neida, var nok fler! virka som påskegodte har økt fartslysten ja! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Den Vantagen er fin :) Sett den og en annen Aston Martin før og. Spottet en Mørk Vantage, men det var i Oslo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Men, for å komme litt tilbake til topic, så har man da alltids sett noe småtteri i dag også, feks en gul og tøff caterham som kom rundt rundkjøringa her! Kunne ikke være den i avataren min ? Har riktignok satt på sorte Revolutionfelger med gullakkert stripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Kennet: Var du på Esso i Drengsrud i helgene? :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Kennet: Var du på Esso i Drengsrud i helgene? :) Hehe det er mulig... var vel innom en liten tur og kjøpte meg mat.. men var ikke jeg som sovna om det var det du tenkte på? :P Eller var du der og så meg kanskje? Ble passa på som en liten unge mens jeg var der jeg :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hehe det er mulig... var vel innom en liten tur og kjøpte meg mat.. men var ikke jeg som sovna om det var det du tenkte på? :P Eller var du der og så meg kanskje? Ble passa på som en liten unge mens jeg var der jeg :P HAHAHA okey trodde det var deg TA snakka om:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Dagens spottings. - Audi A4 (B5) Diverse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 HAHAHA okey trodde det var deg TA snakka om:P TA tror det er meg, men er ikke meg :P Kom meg hjem i senga mi for å sove jeg :P Ble så sint når jeg var på esso, fordi de de ga meg sylteagurk på hamburgeren min.. var så sinna, men heldigvis var vi dratt når jeg oppdaga det :P Jeg gikk jo til og med med glasskår i skoen min som jeg fant igjen i går som jeg hadde tråkka på på lørdag :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg