Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

Hvem kjører en hvit 200sx med bodykit og dekaltrim? tror det var en sånn 13 ting.. så den 2 ganger i kveld, en ved sandvika og en ved askerbakkene forran en annen bil som også var dekaltrimmet men med blå lys på taket :P

 

Det kan være horvald sin nye bil, men det er en S14 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med hvite felger?

Jepp, så ut som hvite Revolution felger...

 

Noen grunn til at du stoppa på påkjøringsrampa ved hoolmen mens du kappkjørte med den hvite forden som vistnok skal ha 600 ponnier?

Trodde bilen hadde gått jæææææævlig varm, men så var det tempsensoren som hadde tatt kvelden.

600 ja? Da var det jo ikke noe nederlag iallfall med mine 300... ;)

2WD Cossie den hvite?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så ut som hvite Revolution felger...

 

 

Trodde bilen hadde gått jæææææævlig varm, men så var det tempsensoren som hadde tatt kvelden.

600 ja? Da var det jo ikke noe nederlag iallfall med mine 300... ;)

2WD Cossie den hvite?

 

Ja har hørt rykter om at det er 600 i den.. han bor på slependen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Sort ny A6 Sedan igår med Krom Spinners. grøss og gru, skulle vært skuddpremie på folk som gjør slikt med en så nydelig bil.

 

Dette er vel den som jeg har sett stå utenfor elkjøp rett utenfor det "Trygt rom" eller hva den butikken heter som ligger der. Stod mellom selve elkjøpt og den gangbrua..

 

Den som sa den hvite nissaen var en 14 tror jeg nok kan stemme ganske bra, så den igjen i går. Syns nå det var rart, siden når han ble stoppa på lørdag gikk det i 116 i 80 sona :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en sort honda nsx...riktignok ikke helt i sandvika, men nesten; ved auto e18 (slependen). Fikk ikke tatt bilder, da jeg var mer enn nok opptatt med å holde følge og høre på gromlyden:P hehe

 

Kom forresten på at jeg i forrige uke en gang så en orange&rød mitsu gt3000 på samme stedet!! Denne hadde også en ufattelig deilig lyd, og så strøken ut!

 

Og i helgen kjørte jeg i kompisen min sin styla golf 4 gti, og da vi nærmet oss sandivka (kjørte fra oslo)...var det en sinnsykt heit Ford Cosworth med ettermonterte xenonlykter. "kappkjørte" med han helt frem til avkjøringa i asker. Og han lekte seg godt, for å si det sånn! Vi lå vel i rundt 16*km/t da han enda hadde maskin nok til å sparke godt ifra og akse fra oss. Bilen var på prøveskilter, og han fortsatte mot Drammen, etter vi tok av i Asker...noen som har bilder, eller vet noe mer om noen av disse bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår