Kverna Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 spotta en sort honda nsx...riktignok ikke helt i sandvika, men nesten; ved auto e18 (slependen). Fikk ikke tatt bilder, da jeg var mer enn nok opptatt med å holde følge og høre på gromlyden:P hehe Kom forresten på at jeg i forrige uke en gang så en orange&rød mitsu gt3000 på samme stedet!! Denne hadde også en ufattelig deilig lyd, og så strøken ut! Og i helgen kjørte jeg i kompisen min sin styla golf 4 gti, og da vi nærmet oss sandivka (kjørte fra oslo)...var det en sinnsykt heit Ford Cosworth med ettermonterte xenonlykter. "kappkjørte" med han helt frem til avkjøringa i asker. Og han lekte seg godt, for å si det sånn! Vi lå vel i rundt 16*km/t da han enda hadde maskin nok til å sparke godt ifra og akse fra oss. Bilen var på prøveskilter, og han fortsatte mot Drammen, etter vi tok av i Asker...noen som har bilder, eller vet noe mer om noen av disse bilene? Sølvgrå en ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Spotta en hvit cossie igår oppe mot tanum, hissig lyd og dro godt. er dette den 600hk cossien dere snakker om? var en sedan. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Spotta en hvit cossie igår oppe mot tanum, hissig lyd og dro godt. er dette den 600hk cossien dere snakker om? var en sedan. Det står en hvit cossie parkert oppå tanum et sted hvertfall :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hørte bare den dro på noe sinnsykt oppover bakken fra statoil og høres temmelig hissig ut. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Han med den hvit cossien som er sedan. Han bor på tanum ja.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Vet det var deg, sånt skjer alle, ikke noe å være flau over... ;):) Huff hva den katta klarer å dra med seg inn! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Sølvgrå en ? Tror den var mørkegrønn eller muligens blå...litt usikker, men den var hvertfall på prøveskilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 haha, kjørte forbi Laaars i dag, jaggu reagerer du fort når noen roper laaaaaars gjennom vinduet :P Folk begynner å våkne fra vinterdvale å komme seg ut, ned på statoil osv nå! Det er godt å se :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Spottet denne Bora'en idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Den er vel spotta før på forumet her og, fikk ingen varm mottakelse.. Ikke rart da, den fronten går vel under kategorien mega-stygg. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Den bilen er spotta tidligere her ja :) Enkelt og greit en av de styggeste frontfangerne jeg har sett...Den går LETT under kategorien stygg front! Ser ut som en fluefanger den der... Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Fronten minner meg om darth vader :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Fronten minner meg om darth vader :P Darth Vader er jo tøff, den fronten der er bare pinlig. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Den fronten ligner på hanibal når han har på seg den maska si.. rett og slett:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Den fronten ligner på hanibal når han har på seg den maska si.. rett og slett:P Sant så sant! Noen fortjener smekk på pungen, Boraen er jo kidnappet av en forstyrret kar. :deng Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg