Gjest moore Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Til alle i Asker/Bærum..Da er det plikt oppmøte i fjordparken Vis a vis Osram/AGA i Drammen i dag.(står skilt til fjordparken)Alle som er i KG til vanlig bes ta turen over grensa så kan det jo bli ett "mini meet" ut av det.Så kan alle spotte og ta bilder så mye de gidder.:) Vi som er der biter ikke så det er bare å komme bort å prate.Regner med det er folk der fra rundt 20:30-21:00 tiden.Noen skal sikkert på fylla i dag så det blir nok liv der.Snakkes.__________________ Tar turen ned ikveld med kamera jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Spottet denne Bora'en idag. Litt off topic; men her er søstra ;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1455379 Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTinA07 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 det er horvald som kjører nissanen, men i går var det to jenter så det ut som :P Ja det stemmer nok at det var to jenter, var nemlig meg og ei venninne. Kjørt den i et par dager nå. Spotta meg selv i den i sandvika for ca 1 time sia:P Med purken i hæla. men slapp unna :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Firmabil Gundersen Motorsport AS på Røa :) Hørtes da ut som en grei firmabil :op: Komme trygt rundt til forhandlere og kunder uten å skape unødig kø! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Dagens/gårsdagens spottings. - 2 stk Ford Excursion Limousine's - Den hvite 200'en det har vært snakk om. - En grønn 200. - BMW E36 Alpina, så strøken ut, noen som vet noe mer? (PS: Fet porsche i bakgrunnen, hehe) - Stilig vogntog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 De to limmoene kom med RBK fans til dagens kamp mot stabæk! Sto rosenborg i bakruta! Marius han som har den grønne 200n der ja! Men det var det vogntoget jeg skulle finne bilder av tidligere, det er tøft :D Noen som skal nedover til gardermoen i kveld a? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 For om jeg tar feil så må noen hente den. Står jo utenfor her hver dag ;) Her ? Jobber du i Aslakveien på Røa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 spotta en Rolls Royce Phantom som kjørte fra valler og ut på motorveien mot asker. sykt tøff bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Dagens spottings:Volvo 740(?) med litt for mye styling(?). Hehe, kompis av meg sin =)Er en 740 ja. Er kanskje litt i overkant med stylinga... men skal det værra så skal det værra! :D Hvor spotta du han? Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 det ser fryktelig ut som Nesbru Kebab :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Spotta en svart stylet a4 stasjonsvogn med svarte frontlykter, som ble kjørt av en dame på motorveien mot oslo. noen som vet hva slags motor som sitter i den? klarte hvertfall ikke å henge på meg når jeg ga gass i en bmw 318is og den har ikke allverdens krutt heller... men imponerende kjørt for å være en jente.. hehe Edit: Tror også jeg så deg EspenS ved rud, rundt kl halv 23 kanskje? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Spotta en svart stylet a4 stasjonsvogn med svarte frontlykter, som ble kjørt av en dame på motorveien mot oslo. noen som vet hva slags motor som sitter i den? klarte hvertfall ikke å henge på meg når jeg ga gass i en bmw 318is og den har ikke allverdens krutt heller... men imponerende kjørt for å være en jente.. hehe Edit: Tror også jeg så deg EspenS ved rud, rundt kl halv 23 kanskje? Svart A4 med bodykit og klistremerker ? Kan høres ut som thomas sin.. sitter vel en 1,8t i den Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Svart A4 med bodykit og klistremerker ? Kan høres ut som thomas sin.. sitter vel en 1,8t i den Høres ut som den ja.. sleit med å holde følge med meg hvertfall Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Det er nok Thomas sin og stine som kjørte.. Bilen sleit nok ikke, men sjåføren sleit... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Det er nok Thomas sin og stine som kjørte.. Bilen sleit nok ikke, men sjåføren sleit... Er ikke turboen hans ødelagt ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg