MSpeed Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kjørte ikke fortere enn 130-140 og hu klarte aldri å ta innpå. selvom det var hun som yppa til kamp:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kjørte ikke fortere enn 130-140 og hu klarte aldri å ta innpå. selvom det var hun som yppa til kamp:P hehe Hm.. rart det der, for den bilen går jo raskere enn det :P Kan jo være hun ikke ville kjøre så fort ? Men hvem av dere kan skryte av at dere har blitt forbikjørt av fullasta vogntok opp lierbakkene a ? :P Det kan jeg :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Men hvem av dere kan skryte av at dere har blitt forbikjørt av fullasta vogntok opp lierbakkene a ? :P Det kan jeg :P Heldiggrisen :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hm.. rart det der, for den bilen går jo raskere enn det :P Kan jo være hun ikke ville kjøre så fort ? Hvorfor yppe til kamp når man ikke vil kjøre på litt? hehe. var morsomt selvom hun ikke turte å kjøre fortere Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvorfor yppe til kamp når man ikke vil kjøre på litt? hehe. var morsomt selvom hun ikke turte å kjøre fortere Hvordan ypper man til kamp ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 spotta en hvit skyline med vinge i dag på vei fra asker mot holmen, på esso ved slependen var det en sølvfarga styla audi tt! Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 - Den hvite 200'en det har vært snakk om. han raringen der kjørte frem og tilbake.. frem og tilbake... frem og tilbake, var og så på nye biler hos mitsubishi og nissan, samt innom nesbru kebab og han kom stadig forbi.. full gass, full brems full gass.. ohh well, så ut som den mangla skilt? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Skiltene ligger i vinduene, foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 spotta en hvit skyline med vinge i dag på vei fra asker mot holmen, på esso ved slependen var det en sølvfarga styla audi tt! Den styla TT'n finner du på http://www.owp-tuning.no sammen med en feit Audi A4 1,8T 1997 modell Svart ;):) Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whitemist Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Her ?Jobber du i Aslakveien på Røa ? 20D. På Gundersen Motorsport ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 20D. På Gundersen Motorsport ;) Nuvel :-) Da vet du sikkert at det er jeg som sørget for å holde deg en time ekstra på jobben :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Spottet denne herligen ved Bohus på Rud, ekke ofte jeg syntes at en tvåførr er fin, men denne tok oppmerksomheten. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Spotta en Masarati Gran Sport Spyder ved Esso on the run slependen i dag! Så spotta jeg en ny TT som stod litt vel nærme toyotaen foran på E-18 like ved Holmen! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Nuvel :-)Da vet du sikkert at det er jeg som sørget for å holde deg en time ekstra på jobben :D Tror jeg spotta deg på holmen 16:30 ca på holmen ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Spotta en Masarati Gran Sport Spyder ved Esso on the run slependen i dag! Så spotta jeg en ny TT som stod litt vel nærme toyotaen foran på E-18 like ved Holmen! kjenner han som eier TT'en det er en voksen mann... Spotta den hvite 200sx s14 på shell rett ved nesbru kebab i dag Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg