MSpeed Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Blå RS2 med hvite skilter? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Husker ikke:P Edit: Var foresten denne RS6en jeg spotta på stabekk! i Juni! http://www.bilforumet.no/topic/139947-audi-rs6-sedan-i-tønsberg-mbilder-svenskregistrert/?do=findComment&comment=1558450 Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Så spotta jeg en CLS 55 AMG på oksenøya i oktober! er ikke dette Stordalen sin?! den han mista lappen med:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Spotta en sølvfarga Mitsu Lancer EVO (6/7/8??) på Hydro på Rykkinn i dag. Hørtes ut som om det var litt motor i den ja:D BTW, fikk det nye Autofil i dag, fine bilder moore/Pål! Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Spotta en sølvfarga Mitsu Lancer EVO (6/7/8??) på Hydro på Rykkinn i dag. Hørtes ut som om det var litt motor i den ja:D Går 2 stykk her. harald har de polakk skilta (de nye) å han andre er en av de trefeller gutta mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg så en Maserati på tur ut av parkeringen under busstasjonen i Sandvika nå nettopp.. Den med de fine baklyktene.. :wonder: Tror det var en sånn.. småkul ihvertfall.. :D Svart?? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Husker ikke:P Hvis den hadde hvite skilter var det sikkert Edmund sin. Han har foresten en RS4 som vinterbil hvis jeg ikke husker helt feil Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvis den hadde hvite skilter var det sikkert Edmund sin. Han har foresten en RS4 som vinterbil hvis jeg ikke husker helt feil Ja er vel han som kjører den gråe RS4en da:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 er ikke dette Stordalen sin?! den han mista lappen med:P Du tenker på SLR'en du? Det var ikke en CLS. Kjenner forresten en fyr som er innom Rud innimellom med en svart RS4, sikkert noen som har sett den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Du tenker på SLR'en du? Det var ikke en CLS. Kjenner forresten en fyr som er innom Rud innimellom med en svart RS4, sikkert noen som har sett den og. Var nok en CLS Moore:) Stordalen + is Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Svart?? Nope.. Sølv.. Eldre dame som kjørte.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Spotta en sølvfarga Mitsu Lancer EVO (6/7/8??) på Hydro på Rykkinn i dag. Hørtes ut som om det var litt motor i den ja:D Så denne hver gang jeg jobba der. Bråkte fælt ja :) Stilig bil da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Den CLS'en er Stordalen sin, har sett den før på Bekkestua. Den svenske RS6 så jeg ved Høvik denne sommeren/høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Spotta denne på stasjonen i Sandvika i ettermiddag, en Cheverolet av noe slag? Den så hvertfall nice ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Tror ikke det var en Dodge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg