Raggaren Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Spottet denne herligen ved Bohus på Rud, ekke ofte jeg syntes at en tvåførr er fin, men denne tok oppmerksomheten. :) Er Lars B sin:volvsmile Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Nå går det jo en hel haug av de nye TT cabene rundt her virker det som:P Sett den røde, sorte, og en sølv de siste dagene! Whitemist : Ere du som kjører den E36'n som var på jobb i dag? Dro i 5 tia, hvis det var deg da :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Spotta en svart stylet a4 stasjonsvogn med svarte frontlykter, som ble kjørt av en dame på motorveien mot oslo. noen som vet hva slags motor som sitter i den? klarte hvertfall ikke å henge på meg når jeg ga gass i en bmw 318is og den har ikke allverdens krutt heller... men imponerende kjørt for å være en jente.. hehe Edit: Tror også jeg så deg EspenS ved rud, rundt kl halv 23 kanskje? Bilen er min og damen er dama... Det sitter en 1,8T med 220hk i den, men med defekt turbo (Staget til wastegaten står kilt åpent så den lader ikke ;) så går det som en bøtte møkk... Du er velkommen til å prøve igjen neste uke... Kommer ny chip, turbo og manifold i posten i slutten av uka... ;) Legger ved bilde sånn at vi snakker om samme bil jeg... Håper bilde kom med... Er grønn på sånt... Evt får jeg håpe Haukhe kan legge opp bilde da det er hun som får audiens til photoshoots... ;):thanks Bilde kom da ikke med, men har lastet opp i ett eller annet audi galleri her hvis du er nysgjerrig... Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whitemist Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Whitemist : Ere du som kjører den E36'n som var på jobb i dag? Dro i 5 tia, hvis det var deg da :p Hehe. Kan jo bli paranoid av mindre. Det stemmer bra :) Skal selges så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Tror jeg spotta deg på holmen 16:30 ca på holmen ;) Ikke i Se7en håper jeg ? Har nemlig ikke brukt bilen på en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Jeg syntes jeg så deg i baksete på den s4'en på lørdag:D:D Haukhe er kjent for å være baksete tøs hu... ;) Får du hu i baksete er det gjort gitt... :deng Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Spotta denne luringen i dag! Han var kjekk da... ;) Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Den Maseratien har jeg sett flere ganger. nye TT Cab flyter det jo rundt av her da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ikke i Se7en håper jeg ?Har nemlig ikke brukt bilen på en ukes tid. Da må det vært en annen jeg har sett. Var gul og en annen farge på skjermene såvidt jeg fikk med meg i farta ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Hvorfor yppe til kamp når man ikke vil kjøre på litt? hehe. var morsomt selvom hun ikke turte å kjøre fortere Er ikke sikker på når du møtte hun men hvis det var lørdag natt til søndag så kan det være fordi eieren lå baki drita full og skulle sove... Hun ypper gjerne til kamp hun, men bilen går som sagt ikke noe særlig nå... Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Da må det vært en annen jeg har sett. Var gul og en annen farge på skjermene såvidt jeg fikk med meg i farta ;) Trolig. Min bør kjennes igjen på at den ikke har frontrute. Skjermer og nese er i carbon, og felgene er sortlakkerte med en gul stripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ^ *vil ta bilde av* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ble en Audi TT mindre i asker i går ihvertfall :P satt godt planta i autoværnet mellom kjørerettningene på e18 ja Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ^ *vil ta bilde av* Hvor er bildene fra highspeed pursuit på e18 a Pål ?.. hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Haukhe er kjent for å være baksete tøs hu... ;) Får du hu i baksete er det gjort gitt... :deng Har hatt haukhe i baksetet jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg