Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ^ *vil ta bilde av* Min ? http://nsk2.sesamdata.no/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=23593&g2_serialNumber=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ja, sifra hvis du har tid en dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Den er deilig Super7! Kanskje litt kjedelig i regn vær, men regner i grunn ikke med den blir brukt så mye da :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Har hatt haukhe i baksetet jeg ;) Hvem har ikke det ;) Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Regner med at du finner meg på Henie Onstad (på parkeringsplassen) torsdag rundt kl. 19.00. NSK har medlemsmøte så bør være noen hyggelige fotoobjekter :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 typisk at det er den ene dagen i uka jeg IKKE kan :( Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Den er deilig Super7! Kanskje litt kjedelig i regn vær, men regner i grunn ikke med den blir brukt så mye da :D Kanskje ikke deilig i regnvær :) Men usannsynelig morsom på tørt føre. Vekt/effekt forholdet er ganske gunstig ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 typisk at det er den ene dagen i uka jeg IKKE kan :( Hvis du er glad i sportsbiler, bør du holde av søndag 13. mai. Da har NSK Vårmønstring på Øvrevoll. I fjor hadde vi ca. 650 sportsbiler innenfor portene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Hvis du er glad i sportsbiler, bør du holde av søndag 13. mai.Da har NSK Vårmønstring på Øvrevoll. I fjor hadde vi ca. 650 sportsbiler innenfor portene. Er fult klar over det :D Har bursdag da :P Men, så kommer det også på en teit dag, får se når jeg kommer hjem fra tryvann natta før! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Er fult klar over det :D Har bursdag da :PMen, så kommer det også på en teit dag, får se når jeg kommer hjem fra tryvann natta før! Blir vanskelig å finne en bedre måte å feire bursdagen på :) ....selv med hangover ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Har hatt haukhe i baksetet jeg ;) Om å gjøre å ha hatt haukhe i baksetet her eller? :P Jeg har hatt haukhe i forsetet, baksetet og overnattet i bil sammen med henne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Om å gjøre å ha hatt haukhe i baksetet her eller? :P Jeg har hatt haukhe i forsetet, baksetet og overnattet i bil sammen med henne:D Jaja, men nå dater jo dere da så det er en unfair advantage spør du meg... At hun ikke er trofast mot deg og hopper i baksete til moore og meg selv (pluss sikkert flere) er noe helt annet :Palacocaina Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 flink til å skape hygge du da Trust..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Spotta en 2006-2007 S6 avant i KG i dag.. Synd den bare snudd å kjørte så jeg ikke rakk ta bildet... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Er fult klar over det :D Har bursdag da :PMen, så kommer det også på en teit dag, får se når jeg kommer hjem fra tryvann natta før! Litt OT, men er du russ iår? hvilken buss? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg