Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha! Det var deg ja! Morro med rundkjøringer og litt regn ;)

Hahaha ja vi hadde begge greit driv gjenom det meste av svinger ja:)

spotta bilen til gt3rsjo utenfor kulturhuset i sandvika i kveld! kjørt vist forbi et par ganger da det blei noe lok med dem jeg skulle møte!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har den utrolig fete BMW'en? Spotta den i dag igjen:)

Hei !

Da er det kanskje du som har den utrolig fete minien med checkered flag, som stod ved siden av meg på smart club før i dag ???

Nå er jeg spotta to ganger på smartclub og begge gangene har jeg dratt til og parkert midt på to plasser.....: ) Jeg fikser ikke å sette bilen på en av de smale plassene i p-hus...får helt noia når jeg er inne å handler hvis noen kan dundre døra i bilen..damndamn

Jo

04`Rolls Royce Phantom

07`Porsche GT3 RS

04`Land Rover Defender 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har den utrolig fete BMW'en? Spotta den i dag igjen:)

Hei !

Da er det kanskje du som har den utrolig fete minien med checkered flag, som stod ved siden av meg på smart club før i dag ???

Nå er jeg spotta to ganger på smartclub og begge gangene har jeg dratt til og parkert midt på to plasser.....: ) Jeg fikser ikke å sette bilen på en av de smale plassene i p-hus...får helt noia når jeg er inne å handler hvis noen kan dundre døra i bilen..damndamn

Jo

Stemmer veldig bra det:D

Ja, jeg hater å stå oppi andre som bare slenger døra inn i siden din og stikker av. Derfor jeg stod vedsiden av deg, for jeg regna med at ikke akkurat du gjorde det:P + at det ikke var plass il en bil mellom oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta skiltramma og skiltet til ei dame i en x3/x5 som hadde kjørt på en mopedist som ble liggendes på fortauet i dag.. dama dro for hun måtte kjøre sønnen på skolen så hun hadde ikke tid til å ta hånd om han.. men det hadde ambulansen som kom for å hente han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beige m5n er sjefen på Bohus sin! Fin Fin bil den!

Han har vært innom jobben et par ganger, da han var sjef der før!

Den 599'n har jeg bilde av på mobilen faktisk, tøff bil!

Så også R8n i dag, da på en svær lastebil med bilhenger, men tøff var den for det! Hvit faktisk!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en hvit Audi S3 her om dagen.

Fikk forresten testet en R8 for noen dager siden og :D

Håper du får den med hjem en dag:D

Spotta en sølv farga Ferrari 550 i dag på Grini!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider