bilkristian Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei hei! Var nede på Bærums verk i 7 tiden i dag.. (19:00) og da så jeg en Audi a3 (meget sikker) sort med ledlykter! noen her? fikk ikke tatt bilde :( kjørte så fort opp bakkene.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei hei! Var nede på Bærums verk i 7 tiden i dag.. (19:00) og da så jeg en Audi a3 (meget sikker) sort med ledlykter! noen her? fikk ikke tatt bilde :( kjørte så fort opp bakkene.. Det er nok Steinar sin :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 artig :) fin bil, Steinar! God lyd:) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Den supraen er åsulv sin og den går i tønsberg er en kompis av meg. Hilsen karsten med den andre supraen:) Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Spotta dette smykket av en urquattro på Rud i dag! Spotta også en RS6, RS4 og en S4 på Stabekk i går! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Spotta denne her på fredag! http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article133360.ece Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Denne stod nede ved skolen min på fredag. Den så godt brennt ut og var ikke spesielt fin lengere, noe som er veldig synd for resten av bilen så strøken ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Som eier av den bakerste skamfete..takker og bukker :) Se der ja, endelig bilder av bilen med hjula.. :) Lekker kombinasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Denne stod nede ved skolen min på fredag.Den så godt brennt ut og var ikke spesielt fin lengere, noe som er veldig synd for resten av bilen så strøken ut. Hvilken skole er dette ? Den stod inne hos Viking på nesbru i helga.. bilen er helt utbrendt innvendig og ødelagt... Ser ut til at det var en helt utrolig strøken bil... Ihvertfall det jeg har blitt fortalt av noen som så den på kaia når de var å henta en annen bil.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Spotta Ingrid(igjen) i en av rundkjøringene ved kolsås... vet ikke om du så meg.. jeg kjørte golfen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Går en Sivil volvo V70 i distriktet for tiden.. DK registrert.. tror det var 932 som var de 3 første men veldig usikker.. Den er lyslysblå/grå/grønn farge og har tona bakruter.. fikk ingen bilder i farta... Er mye på E18.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Går en Sivil volvo V70 i distriktet for tiden.. DK registrert.. tror det var 932 som var de 3 første men veldig usikker.. Den er lyslysblå/grå/grønn farge og har tona bakruter.. fikk ingen bilder i farta... Er mye på E18.. Møtte på den her om dagen jeg også, på e18 mellom Sandvika og IKEA. Heldigvis så jeg han i tide ;) Mener den var lyse grønn! Hvordan er regelene for sivilen egentlig? Har de lov til legge seg rett oppi rævva på deg for å "presse" deg til å kjøre? Gjorde i hvert fall denne V70'nangry2 Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 de har ikke lov til å framprovosere lovbrudd! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 hadde den sivile mondeoen foran meg forbi valler videregående en gang da la de seg i 30km/t for å få meg til å kjøre forbi forbanna idioter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 noen her inne som korta 200sxn sin itt i rompa på e18 ved avkjøringa til sandvika lørdag kveld? var vel grønn av farge, mørk.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg