Mew Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 S14 dette vel? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 S14 dette vel? stemmer nok det ja.. vet du hvem der er? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 noen her inne som korta 200sxn sin itt i rompa på e18 ved avkjøringa til sandvika lørdag kveld? var vel grønn av farge, mørk.. Var vel heller lilla i fargen... var broren min. Vannplaning Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Tømte telefonen for bilder nå, har litt diverse... Stemmer bra det ja, litt forskjellige meninger om fargen men... Hehe. Bilder er bra, få se :) Her kommer bilder av ITR'n Ellers spotta jeg denne kjente saken tidligere i Sommer, på jobben... Denne spotta jeg på jobben i går, med Cossien i bakgrunnen :) Sivilbil i Asker, spotta i P-Huset på Ultra, var også innom jobben for et par dager siden! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Den Integraen er rå! Spotta den i Heggedal en gang, viste seg å være typen til ste-søstera til en kompis av meg. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 den bilen er fæææl på å ligge i rompa til folk for at han skal kjøre om kapp.. en kompis av meg har en ny s4 og han provoserte så jævelig at vi la oss bare i blind sonen hans hele tiden, han hatet oss skikkelig.. også etter vi hadde passert han da.. siden han bremset ned og vi skulle forbi. så la han seg helt opp i ræva vår i høyre felt, så vi la oss ut i venstre, bremset ned så vi kom bak han igjen, da stoppet han oss.... da fikk vi beskjed hvorfor vi kjørte så rart? fordi du ligger å presser opp i ræva vår...kanskje derfor? nei det var han ikke enig i.. han kjørte kun på cruise control. men fikk ikke helt det til å stemme, men sånn er livet... vognkort og førerkort takk! han kjørte på ved asker på kjøringen mot oslo.. E18dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Var vel heller lilla i fargen... var broren min. Vannplaning Får se om han dukker opp i avisa siden budstikka var der og tok bilder.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg _hørte_ at det var en Christian med en grønn S14! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg _hørte_ at det var en Christian med en grønn S14! den var jo ikke grønn fikk vi jo streng beskjed av laaars om... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fet Range Rover :) Mulig dette er moren til ei i klassen. De har et par stk fete biler :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg _hørte_ at det var en Christian med en grønn S14! Navnet er nesten riktig iallfall... den var jo ikke grønn fikk vi jo streng beskjed av laaars om... Og når Budstikka var der og tok bilder så VET jeg at det var han ja! Og enten er jeg fargeblind, eller så er bilen jeg ser daglig i garasjen lilla... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Spotta han lure karen her i Sandvika nå i kveld! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 heheh, han hadde sikkert bestilt innvendig vask å! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 ahaha! Han kunne jo ha kjørt opp rutene da. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Spottet en rød Ford GT40(nye typen) ved avkjøringen til Nesøya i går kveld, holdt nesten på å kjøre av veien. Spottet også en Svein Svendsen skole bil ved Maritim samme kvelden, eneste som var spesielt med denne var at det var en kliss ny Cayenne Turbo. Disse kjøreskolene tjener for godt:eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg