Christian87 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Få med en skikkelig fotograf og da! :) Ja, så kan de filme råkjøringen og filme skiltnr. på bilene og legge det ut på Youtube :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kappkjørt mot 355 før du Alex, men da med lightning;-) Godt det ikke regnet noe særlig da.. Begynner å bli endel ferrari på veiene nå, moro det:) Fra nå søndag og hvertfall en uke fremover blir sparco-dodgen mer å se på veien igjen, clutchen er byttet og jeg er pilot:-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kappkjørt mot 355 før du Alex, men da med lightning;-)Godt det ikke regnet noe særlig da.. Begynner å bli endel ferrari på veiene nå, moro det:) Fra nå søndag og hvertfall en uke fremover blir sparco-dodgen mer å se på veien igjen, clutchen er byttet og jeg er pilot:-) Hehehe ja det var "noen" som lånte en 355:P Ja nei det regna ikke i det hele tatt da, både 355'en og Ligthning hadde jo feste som aldri før! Her var spinning et IKKE tema:P 4x4 er no dritt:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ja, ble litt ferrari den sommeren! Hehe.. 4x4 og antispinn er for kyllinger, vi gjorde det skikkelig! Kan si jeg hadde litt hjertet i halsen når jeg ligger sidlengs på fjerde opp mot hamangtunnellen... Hehe! Men var moro også da, like mye hester i de to! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvem kjørte audi s2 i helga med prøveskilter? mørk av farge ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ja, ble litt ferrari den sommeren! Hehe.. 4x4 og antispinn er for kyllinger, vi gjorde det skikkelig! Kan si jeg hadde litt hjertet i halsen når jeg ligger sidlengs på fjerde opp mot hamangtunnellen... Hehe! Men var moro også da, like mye hester i de to! 4x4 og Antispinn er for de som vil komme seg avgårde istedet for å bare stå og brenne dekk ;) Quattro FTW Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Sølvgrå Mazda 6 MPS på utenlandske skilter spotta på Slependen 11.55 + en Lexus Is 07 mod Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Så en Skyline R32 på shell på BV her for litt siden.. tror det var denne her Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Så en Skyline R32 på shell på BV her for litt siden.. tror det var denne her Denne var oppe på rud i dag også.. tror det var en blond kar som kjører den.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ikke den samme som kræsjet på Rud ifjor eller iforifjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Denne var oppe på rud i dag også.. tror det var en blond kar som kjører den.. Fant ut at det er en kamerat som har kjøpt denne:p heldige jævel:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Damn! Flere bilder fra deg kommer MSpeed? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Spotter den Skyline der rundt i Bærum her HELE tiden.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Er folk aldri i KG lengre eller? hver gang jeg svinger innom der så er det ikke en kjeft der Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Har også sett denne her rundt omkring i området Så deg forresten igår mew. Jeg lå bak den skylinen jeg la ut bilde av tidligere her på e16 rundt 21 tiden eller no Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg