Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kappkjørt mot 355 før du Alex, men da med lightning;-)

Godt det ikke regnet noe særlig da..

Begynner å bli endel ferrari på veiene nå, moro det:)

Fra nå søndag og hvertfall en uke fremover blir sparco-dodgen mer å se på veien igjen, clutchen er byttet og jeg er pilot:-)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappkjørt mot 355 før du Alex, men da med lightning;-)

Godt det ikke regnet noe særlig da..

Begynner å bli endel ferrari på veiene nå, moro det:)

Fra nå søndag og hvertfall en uke fremover blir sparco-dodgen mer å se på veien igjen, clutchen er byttet og jeg er pilot:-)

 

 

Hehehe ja det var "noen" som lånte en 355:P Ja nei det regna ikke i det hele tatt da, både 355'en og Ligthning hadde jo feste som aldri før! Her var spinning et IKKE tema:P 4x4 er no dritt:P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble litt ferrari den sommeren! Hehe.. 4x4 og antispinn er for kyllinger, vi gjorde det skikkelig! Kan si jeg hadde litt hjertet i halsen når jeg ligger sidlengs på fjerde opp mot hamangtunnellen... Hehe! Men var moro også da, like mye hester i de to!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble litt ferrari den sommeren! Hehe.. 4x4 og antispinn er for kyllinger, vi gjorde det skikkelig! Kan si jeg hadde litt hjertet i halsen når jeg ligger sidlengs på fjerde opp mot hamangtunnellen... Hehe! Men var moro også da, like mye hester i de to!

 

4x4 og Antispinn er for de som vil komme seg avgårde istedet for å bare stå og brenne dekk ;)

 

Quattro FTW

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår