Mew Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Så Skylinen på e-18 på ramstad sånn i 15:30 tia. Så ikke deg mspeed:P Deelux: folk henger på statoil på sommeren.. men veit ikke helt hva som skjer med folka der, er svært sjeldent innom! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Den skylinen blir jo sett støtt og stadig rundt hele bærum for tiden.. Står forresten en kul Subaru? oppe på rud.. Rød stasjonsvogn med sota ruter og hvite felger.. Møtte også en Nissan 200sx s13 i dag morges på holmen.. stylet og tilrettelagt :P Ellers ser man jo den slitne blå cossien støtt og stadig.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Møtte også en Nissan 200sx s13 i dag morges på holmen.. stylet og tilrettelagt :P En rød en? Ellers ser man jo den slitne blå cossien støtt og stadig.. Hvilken? Min? Den slipper du å se nå for den forsvant til Moelv i natt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 En rød en? Hvilken? Min? Den slipper du å se nå for den forsvant til Moelv i natt... Ja den er rød den på rud.. Ja var din jeg tenkte på :P Men bra du innså spøken :P ser det flere ganger om dagen som regel.. Hørte dette at du mista lappen i går og solgte den.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Stemmer :) Hehe Solgte ikke fordi jeg mista lappen, men fordi jeg har kjøpt E30 M3. Da jeg kom hjem fra Mandal kl. 2 i natt stod det to karer her som bladde opp kjøpssummen kontant og tok med seg bilen uten å ha prøvekjørt eller noe. Jaja :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Idag spottet og satt jeg på med nye M5 stasjonsvogn, Fører var Trådstarter moore og passasjer Perri. Sjuk Sjuk Bil :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jepp! Nice den. EDIT: Spottet denne på stripa i Sandvika idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jepp! Nice den. EDIT: Spottet denne på stripa i Sandvika idag. HEY, der er jo bilen min jo.... Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Regnet med det ja! Lå i en Seat Ibiza bak deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Spottet en lang kolonne med endel fete biler på E16 i Sandvika retning Hønefoss. 2x Lotus Seven, 2x Ferrari, 2x Lotus Elise mk1, 1x Lotus Elise mk2, 1x BMW 850i, 1x Morgan V8(?), 1x Subaru Impreza WRX, 1x Mitsubishi Lancer EVO 6(?). Her er noen bilder jeg rakk og ta. Noen som vet hva dette var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 De du spottet kom fra utmøtet til NSK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Spottet en lang kolonne med endel fete biler på E16 i Sandvika retning Hønefoss. 2x Lotus Seven, 2x Ferrari, 2x Lotus Elise mk1, 1x Lotus Elise mk2, 1x BMW 850i, 1x Morgan V8(?), 1x Subaru Impreza WRX, 1x Mitsubishi Lancer EVO 6(?). Her er noen bilder jeg rakk og ta. Noen som vet hva dette var? Treig i avtrekkern ? ;-) Bjellekua (først i rekka) var meg. Ikke i Lotus, men i Caterham :-) Morgan var V8. EVO 6 var Impreza 2 dørs. Elise mk2 var Exige. Som Beining sa så var NSK på utemøte. Ca 15 biler på vei til Frognerseteren for å gjøre oss fete :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 ...QUOTE]Denne imprezan bruker han til drifting ;) tror det er bare bakhjulsdrift på den. så den på gatebil sist helg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Treig i avtrekkern ? ;-) Bjellekua (først i rekka) var meg. Ikke i Lotus, men i Caterham :-) Morgan var V8. EVO 6 var Impreza 2 dørs. Elise mk2 var Exige. Som Beining sa så var NSK på utemøte. Ca 15 biler på vei til Frognerseteren for å gjøre oss fete :-) Jepp, rakk ikke og få ett bildet av din og den andre Caterham'en. Men regnet med det var deg ja. Hvor ofte har dere møter? Hadde vært gøy og blitt med på ett møte og knipset litt bilder. Evnt ta noen fete bilder av din bil hvis du har lyst! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Så en gul E36 M3 på motorveien mot oslo idag.. eller jeg tror hvertfall det var en M3... Hvis du har tid Moore så har jeg veldig lyst på noen bilder av bilen min:p er ikke no spesiell akkurat nå, med endel lakkskader osv, men hadde vært kult med noen skikkelig bilder:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg