Mew Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Spotta mspeed på løkenhavna i stad, i rettning Sandvika! Spotta også Pocket på verket i stad! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Spotta mspeed på løkenhavna i stad, i rettning Sandvika! Spotta også Pocket på verket i stad! så deg og.. og ingrid som kjørte litt foran deg... var det du som kjørte inn til møller nå nettopp? fikk ikke helt sett på bilen da jeg hadde dårlig tid Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 så deg og.. og ingrid som kjørte litt foran deg... var det du som kjørte inn til møller nå nettopp? fikk ikke helt sett på bilen da jeg hadde dårlig tid Jeg satt på med Ingrid, å ja vi kjørte inn på Møller i dag med min bil!:P Så deg også, du så ganske travel ut! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 MEW; vært postet på det andre forumet ;) "spotter" mye om dagen, stort sett det meste fiser forbi min 1.6 75hk.. :driving Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Tydelig at bilen min er så Stealth som jeg håpet på siden jeg aldri blir spotta ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 PFff! Spotter deg ofte jeg Mr Lakris! Støtt og stadig på Lørenskog :m'm: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har ikke det bildet vært posta her før? Den står parkert i Lommedalen stortsett. Jeg som tok det bildet og la det inn i denne tråden tidligere Btw: Noen som skal på Volskfest i helgen? http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=2&TID=12696&SID=3405870 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 PFff! Spotter deg ofte jeg Mr Lakris!Støtt og stadig på Lørenskog :m'm: Det teller ikke for da står jeg stille ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Mistenker jeg spottet Laaars akkurat! Volkswagen Passat typ 32 combi, sort/mørk basis med RØDE framskjermer og dører foran og bak. Denne da med en sort/mørk BMW E30 M3 med XR-registrering(?) på slep, nødblink og full pakke. Forbi Føyka, retning Borgen. :coplight Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Godt mulig det var han ja, bilen skal vel til mekkeplassen hans hvor den skal lekes med til han kan komme tilbake fra de lappløses verden =P Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Noen som vet om en mørk blå metallic BMW E36 compact som går i Asker? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Spottet en hvit og svart polo på E16 påkjøringen mot Sandvika på Rud. EDIT: Er det jeg som endret trådnavnet eller var det en mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Så en rød ferrari 360 spyder som hadde snurret inn i tunnellveggen i lysakertunnellen rundt kl 18 i går! Innmari kjedelig.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 EDIT: Er det jeg som endret trådnavnet eller var det en mod? ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Dårlig med spottings om dagen. Kjørte bak en Sølvfarget Skyline med hvite skilter fra Valler og opp til Gjettum her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg