MSpeed Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Var deg jeg så på Shell på Bærums verk rundt halv 21 ikveld espen? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Var deg jeg så på Shell på Bærums verk rundt halv 21 ikveld espen? Det var nok ikke det nei! Da var jeg på nye Ica å kjøpte masse dritt:P Har ikke vært på shell på BV på lenge heller! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det var nok ikke det nei! Da var jeg på nye Ica å kjøpte masse dritt:P Har ikke vært på shell på BV på lenge heller! Ahh, da er det en annen med golf3 og crystal clear baklykter da. hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ahh, da er det en annen med golf3 og crystal clear baklykter da. hehe Jøss, trodde jeg var den eneste jeg gitt.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jeg vil se bilder av Maybachen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Så en svart Nissan Skyline i Kommunegården her om dagen. Med rød skilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmreNSX Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Se der! Så det stod noen der og tok bilder og håpa jo på at det skulle være noen som er på ett eller annet forum! :) Veldig møkkete på bildet her da.. Bilen kom til Norge dagen før du tok bildet, og jeg får skilt på den etterhvert. Det gleder jeg meg utrolig mye til!:eddie Se også her for flere bilder osv: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=30298 Siter Acura NSX 91' Civic Type R 08' firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ah! Det var meg det ja, tøff bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Lincoln Navigator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Pen bil hmreGTS-T:) Vil denne bli å se mye rundt omkring her, eller skal den settes bort før vintern kommer? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 fet skyline!! Hvordan fikk du kjøpt denne? Forhandler i norge? Valdres ja hehe, ta deg en lillehammer tur ! :P Må se den der :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 fet skyline!! Hvordan fikk du kjøpt denne? Forhandler i norge? Valdres ja hehe, ta deg en lillehammer tur ! :P Må se den der :P Eller, så skal jo du nedover på fredagen;) så kanskje du er heldig å ser den og en eller annen golf å;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 heheheh :D sant nok, men jeg kjører ikke selv, og vi kommer ikke om sandvika, kommer rv4 inn ved oslo s og skal rett i byen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Lincoln Navigator Pleide da og stå en ved valler vgs før.... Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Pleide da og stå en ved valler vgs før.... Var en lærer mener jeg å ha hørt! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg