Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

Ny sivilbil i området.. Passat stasjonsvogn, med regnr BR 52... Kommer vell ut på veiene snart.. har to antenner på taket og en liten på sideruten.. man ser blålysa på bakruta og siderutene.. så pass på passater med antenner.. vanlig passat har ikke antenne så...

Dem har alt en sånn i opperativ tjeneste ;) men husker ikke farge og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Denne var mørkegrå/svart...

Bilde av bmw som kræsja.. ganske smadra ja

n578185493_1291162_4919.jpg

Det stemmer det at det er den bilen som kræsjet i lommedalen med bussen.

Mener det gikk bra med eieren, at han bare fikk skader i kneet. men noe usikker på dette. Har mine tvil at at han kjørte i 40 som ryktet sier..

Jeg mener jeg så den blå skylinen på fredag eller lørdag på e18 rettning drammen mellom sandvika og billingstad.

Møtte også en gul skyline mellom asker og holmen på e18 søndag rundt klokka 23-24. den kjørte rettning drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det at det er den bilen som kræsjet i lommedalen med bussen.

Mener det gikk bra med eieren, at han bare fikk skader i kneet. men noe usikker på dette. Har mine tvil at at han kjørte i 40 som ryktet sier..

Fyren har det bra han, var på jobb idag.. Slo seg på kneet og litt støl nakke osv.. Forhjula sklei rett frem og når han prøvde å rette opp bilen så kom rumpa og noen kontraer og da smalt det... Var vist flere vitner på bussen osv som mente han ikke kjørte for fort så

Spotta boole ved hamangtunellen på søndag.. vet ikke om du så meg, men jeg blinka med lysa hvertfall:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Isi i morra! Må titte litt :D

Møtte en blå supra med karbon panser like ved eiksmarka i dag, veldig pen bil! Svenske skilter.. Noen som har peiling?

Jeg TROR det er en av de som jobber på banen på Bogstad Golfklubb sin bil du har sett. Skal vel snart ut å gå tur med "beistet" mitt, så hvis den står der (og gatelyset fungerer) så kan jeg se om jeg kan få tatt et bilde....

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en strøken BMW E30 M3 i parkeringshuset på Sandvika storsenter idag:

Så også en BMW E30 facelift stasjonsvogn med sekser som råna rundt der en del ganger. Prøvde å skrense litt ut av rundkjøringa etter tunnellen også, så jeg. Ikke at det så veldig vellykka ut, men... Noen her?

Den var sweet :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider