Kennet Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Ny sivilbil i området.. Passat stasjonsvogn, med regnr BR 52... Kommer vell ut på veiene snart.. har to antenner på taket og en liten på sideruten.. man ser blålysa på bakruta og siderutene.. så pass på passater med antenner.. vanlig passat har ikke antenne så... Dem har alt en sånn i opperativ tjeneste ;) men husker ikke farge og sånt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Denne var mørkegrå/svart... Bilde av bmw som kræsja.. ganske smadra ja Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 usjj.. det så ikke godt ut! hvordan gikk det med karen som kjørte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Spotta en Skyline R33 metalic blå sannsynligvis, på E-16 mellom rud og sandvika på fredag i 14 tia! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Denne var mørkegrå/svart... Bilde av bmw som kræsja.. ganske smadra ja det var han ja.. bilen hans bråka litt i meste laget så det var vel guds hevn ellerno sånt det der da.. :P jaja uansett dumt å yppe seg med bussen, sånt skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Denne var mørkegrå/svart... Bilde av bmw som kræsja.. ganske smadra ja Det stemmer det at det er den bilen som kræsjet i lommedalen med bussen. Mener det gikk bra med eieren, at han bare fikk skader i kneet. men noe usikker på dette. Har mine tvil at at han kjørte i 40 som ryktet sier.. Jeg mener jeg så den blå skylinen på fredag eller lørdag på e18 rettning drammen mellom sandvika og billingstad. Møtte også en gul skyline mellom asker og holmen på e18 søndag rundt klokka 23-24. den kjørte rettning drammen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det stemmer det at det er den bilen som kræsjet i lommedalen med bussen. Mener det gikk bra med eieren, at han bare fikk skader i kneet. men noe usikker på dette. Har mine tvil at at han kjørte i 40 som ryktet sier.. Fyren har det bra han, var på jobb idag.. Slo seg på kneet og litt støl nakke osv.. Forhjula sklei rett frem og når han prøvde å rette opp bilen så kom rumpa og noen kontraer og da smalt det... Var vist flere vitner på bussen osv som mente han ikke kjørte for fort så Spotta boole ved hamangtunellen på søndag.. vet ikke om du så meg, men jeg blinka med lysa hvertfall:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 snakket med ett par stykker på ulykkesstedet de sa at han hadde ligget sidelengs fra innkjøringa til helsetdammen og ned til svingen så han hadde nok ganske god fart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Da blir det Isi i morra! Må titte litt :D Møtte en blå supra med karbon panser like ved eiksmarka i dag, veldig pen bil! Svenske skilter.. Noen som har peiling? Jeg TROR det er en av de som jobber på banen på Bogstad Golfklubb sin bil du har sett. Skal vel snart ut å gå tur med "beistet" mitt, så hvis den står der (og gatelyset fungerer) så kan jeg se om jeg kan få tatt et bilde.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 spotta en rød dodge viper med bare damer i (2) i lyskrysset i asker her om dagen. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Spotta en strøken BMW E30 M3 i parkeringshuset på Sandvika storsenter idag: Så også en BMW E30 facelift stasjonsvogn med sekser som råna rundt der en del ganger. Prøvde å skrense litt ut av rundkjøringa etter tunnellen også, så jeg. Ikke at det så veldig vellykka ut, men... Noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Spottet en E61 M5 på Esso på Slependen i går, bilen kom ut av vaskehallen(!?!?!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg TROR det er en av de som jobber på banen på Bogstad Golfklubb sin bil du har sett. Skal vel snart ut å gå tur med "beistet" mitt, så hvis den står der (og gatelyset fungerer) så kan jeg se om jeg kan få tatt et bilde.... Fant du noe spennende? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Spotta en strøken BMW E30 M3 i parkeringshuset på Sandvika storsenter idag: Så også en BMW E30 facelift stasjonsvogn med sekser som råna rundt der en del ganger. Prøvde å skrense litt ut av rundkjøringa etter tunnellen også, så jeg. Ikke at det så veldig vellykka ut, men... Noen her? Den var sweet :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Spotta svart E30 M3 med sølv/bart metall front og avstiver i bakruta (bur?) og en vinrød(?) E30 med maad hjulbue breddinger på billingstadsletta ca kl. 16.20 idag... Noen her?? Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg