MSpeed Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Havna foran den hvite M3en istad.. så ut som en ganske ung sjåfør.. drev å sladda ut av alle rundkjøringene også.. utrolig fet bil! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Spotta en rød evo 8 eller 9 på rykkinn i går. Svarte felger og sota ruter! Rimelig fet!! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Spotta svart E30 M3 med sølv/bart metall front og avstiver i bakruta (bur?) og en vinrød(?) E30 med maad hjulbue breddinger på billingstadsletta ca kl. 16.20 idag... Noen her?? Den svarte passerte jeg rundt 16.30 +/- samme dag i hamangtunnelen.. så fet ut.. Så buret i bakspeilet når den passerte :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Så dødt det er ute på veiene om dagen.. Og her inne også! Flere enn meg som så de to cosworthene som stod på e18 og venta på hjelp fra toten? :P stod i asker ved veiarbeiden der.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Fant du noe spennende? Oooops ! Hadde helt glemt å poste bildet.... Fikk brått litt å gjøre da den franske "bilen" jeg kjører plutselig fant ut at det var på HØY tid å gi meg mer trøbbel : damndamn ! Tross alt ikke mer enn i underkant av 2 mnd siden den ene bærearmen ble byttet, og nå var det girkassa som fikk dødsdommen onfiredevi (byttet clutchen mens vi "var i gang"). Uansett; nok gnåling og OT fra meg. Her er bildet (som forøvrig ikke er annet enn dårlig. Skal prøve å få tatt et bedre i morgen eller i løpet av helgen): Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har observert denne en del på Oslo Vest/Bærum Øst i den senere tiden, og lurer på om noen vet noe om den..... PS ! Dårlig lys, men den fargen heter "Devil Red", :Devil: he-he ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 den har artig skiltnr.. men hva annet et så bra med den? Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 666 og en lakk kode som heter RED DEVIL.... Tok ikke den du kanskje ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Spotta en svart Nissan Silvia S15 med hvite skilter på toppen av parkeringshuset på Sandvika Storsenter igår kveld. Prøvde å ta noen bilder med mobilen, men å ta bilder av en svart bil i mørket med mobil er dømt til å ikke gå bra. Er det samme fyren som eier den som eide den gule S15 på skilter? Finnes vel bare to-tre slike på skilter i Norge, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den Integraen er rå! Spotta den i Heggedal en gang, viste seg å være typen til ste-søstera til en kompis av meg. nær slekt med andre ord:P utrolig rå integra ja. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Spotta en svart Nissan Silvia S15 med hvite skilter på toppen av parkeringshuset på Sandvika Storsenter igår kveld. Prøvde å ta noen bilder med mobilen, men å ta bilder av en svart bil i mørket med mobil er dømt til å ikke gå bra. Er det samme fyren som eier den som eide den gule S15 på skilter? Finnes vel bare to-tre slike på skilter i Norge, eller? Det er samme karen som importerte den gul ja. Som også har eid x antall andre S14 og S14 a'er.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er samme karen som importerte den gul ja. Som også har eid x antall andre S14 og S14 a'er.. Harald heter han Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Harald heter han Jeg og han er ganske gode venner så jeg veit god hva han heter. Men trodde ikke du ville være bekjent av sånne ekle kakse jævler fra bærum? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Oooops ! Hadde helt glemt å poste bildet.... Fikk brått litt å gjøre da den franske "bilen" jeg kjører plutselig fant ut at det var på HØY tid å gi meg mer trøbbel : damndamn ! Tross alt ikke mer enn i underkant av 2 mnd siden den ene bærearmen ble byttet, og nå var det girkassa som fikk dødsdommen onfiredevi (byttet clutchen mens vi "var i gang"). Uansett; nok gnåling og OT fra meg. Her er bildet (som forøvrig ikke er annet enn dårlig. Skal prøve å få tatt et bedre i morgen eller i løpet av helgen): Thats the car :D Takker! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Så en grå Audi A4 8E Avant med ABT styling inkl 4 eksoshaler i Asker. Tror den var UA-reg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg