Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spotta svart E30 M3 med sølv/bart metall front og avstiver i bakruta (bur?) og en vinrød(?) E30 med maad hjulbue breddinger på billingstadsletta ca kl. 16.20 idag... Noen her??

Den svarte passerte jeg rundt 16.30 +/- samme dag i hamangtunnelen.. så fet ut.. Så buret i bakspeilet når den passerte :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe spennende?

Oooops ! Hadde helt glemt å poste bildet.... Fikk brått litt å gjøre da den franske "bilen" jeg kjører plutselig fant ut at det var på HØY tid å gi meg mer trøbbel : damndamn ! Tross alt ikke mer enn i underkant av 2 mnd siden den ene bærearmen ble byttet, og nå var det girkassa som fikk dødsdommen onfiredevi (byttet clutchen mens vi "var i gang").

Uansett; nok gnåling og OT fra meg. Her er bildet (som forøvrig ikke er annet enn dårlig. Skal prøve å få tatt et bedre i morgen eller i løpet av helgen):

Supratrorjeg.jpg

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har observert denne en del på Oslo Vest/Bærum Øst i den senere tiden, og lurer på om noen vet noe om den.....

Devilredfrennydimensjon.jpg

PS ! Dårlig lys, men den fargen heter "Devil Red", :Devil: he-he !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en svart Nissan Silvia S15 med hvite skilter på toppen av parkeringshuset på Sandvika Storsenter igår kveld. Prøvde å ta noen bilder med mobilen, men å ta bilder av en svart bil i mørket med mobil er dømt til å ikke gå bra. Er det samme fyren som eier den som eide den gule S15 på skilter? Finnes vel bare to-tre slike på skilter i Norge, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en svart Nissan Silvia S15 med hvite skilter på toppen av parkeringshuset på Sandvika Storsenter igår kveld. Prøvde å ta noen bilder med mobilen, men å ta bilder av en svart bil i mørket med mobil er dømt til å ikke gå bra. Er det samme fyren som eier den som eide den gule S15 på skilter? Finnes vel bare to-tre slike på skilter i Norge, eller?

Det er samme karen som importerte den gul ja. Som også har eid x antall andre S14 og S14 a'er..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops ! Hadde helt glemt å poste bildet.... Fikk brått litt å gjøre da den franske "bilen" jeg kjører plutselig fant ut at det var på HØY tid å gi meg mer trøbbel : damndamn ! Tross alt ikke mer enn i underkant av 2 mnd siden den ene bærearmen ble byttet, og nå var det girkassa som fikk dødsdommen onfiredevi (byttet clutchen mens vi "var i gang").

Uansett; nok gnåling og OT fra meg. Her er bildet (som forøvrig ikke er annet enn dårlig. Skal prøve å få tatt et bedre i morgen eller i løpet av helgen):

Supratrorjeg.jpg

Thats the car :D Takker!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider