ford'n Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Havna foran den hvite M3en istad.. så ut som en ganske ung sjåfør.. drev å sladda ut av alle rundkjøringene også.. utrolig fet bil! den er strøøøøøken.. andrè som jobber på bmw furubakken som eiern :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Spotta ingrid tidlig idag.. jobber du oppi området her eller no? siden jeg møter seg ofte oppover bakken:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Tror hun bor der. Hvertfall sist jeg skjekka:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ahh, derfor jeg ser henne så ofte:P Noen andre som ble stoppet i politikontrollen på e16 ikveld? det ble jeg og fyren syntes at bilen min så stjelt ut.. mangler dekselet over rattstammen Så også en styla sølv octavia i sandvika idag Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 spotta en rød mnw 8 serie, en sort mnw tror det var en 3 serie (gammel) på prøveskilt, en nissan s14 på prøveskilt og en grønn s14 på vanlige skilt i sandvika fredag kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Mspeed sa: Så også en styla sølv octavia i sandvika idag. så deg også kjente deg igjen fra forumet. derfor jeg gassa litt mer enn normalt Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 spotta en rød mnw 8 serie, en sort mnw tror det var en 3 serie (gammel) på prøveskilt, en nissan s14 på prøveskilt og en grønn s14 på vanlige skilt i sandvika fredag kveld.Så den røde BMW 8'ern i Sandvika igår jeg, også. Pen bil, bare synd at felgene er mindre enn felgene som Mini Morris ble levert med orginalt.^^ Spotta en rød Kadett C med bur, også. Noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tror hun bor der. Hvertfall sist jeg skjekka:P Oh my! Hvordan visste du det? :O :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Oh my! Hvordan visste du det? Høres ut som du har en beundrer i buskene utenfor badet.. :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Høres ut som du har en beundrer i buskene utenfor badet.. :D Jeg er inne så jeg bruker nøkkel hullet;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg er inne så jeg bruker nøkkel hullet;) Jaha? Så det er du som er han fyren som pleier å komme og legge deg i senga mi om kvelden? Hvor har du fått tak i nøkkel? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Så den røde BMW 8'ern i Sandvika igår jeg, også. Pen bil, bare synd at felgene er mindre enn felgene som Mini Morris ble levert med orginalt.^^ Spotta en rød Kadett C med bur, også. Noen her? Spotta en rød Kadett C med bur, rally rigga, hvite skilter og rally dekor på vei hjem fra ElektroWorld messa. Dette var i Oslo.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg så noe som lignet på en Ferrari, men den var svart og hadde Audi-ringer på panseret :wonder: . Noe som vet noe om den og som kan opplyse en (i mange av dere sine øyne) uvitende på bilfronten ? Jeg så den første gang når den var på vei fra Midstuen mot Slemdal, og en halvtime senere på vei oppover på småveien i Kollen-området. Så faktisk UTROLIG fet ut, selv om det skurret litt ved første øyekast he-he ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er Mew som skriver, orker ikke logge om! Spotta en svart Audi R8 på Løkenhavna i går kveld, sikkert denne du har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg spotta den også, så det går greit:D Takk for følget av en grå cooper S nedover gullhaug/sleiverud i dag tidlig;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg