Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

Spotta en Lyseblå Cooper S med hvite lister rundt hele bilen på vei mot lommedalen ved shellen. Vet ikke heeelt om jeg likte looken, hmm.. den skilte seg ut fra andre Cooper biler...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spotta en Lyseblå Cooper S med hvite lister rundt hele bilen på vei mot lommedalen ved shellen. Vet ikke heeelt om jeg likte looken, hmm.. den skilte seg ut fra andre Cooper biler...

Har sett den i sandvika jeg også, måtte se to ganger ja, så ganske sært ut, ingrid sin er LITT finere da syntes jeg:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så ulykken på e18 i dag? rett under broen ved blommenholm. Sto 2 trailere der og en liten personbil + en hel del masse blålys

Jeg vet, jeg vet.. Jeg var den bakerste bilen der :P

Utenlands vogntog som kjørte inn i en Opel corsa og snurra den og før han dytta den i grøfta.

Var forresten bare en politibil der, men dog 2 biler fra viking med sine lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svein svendsen bil der i front? Doble speil vertfall, hadde den noe med det å gjøre?

så vidt meg bekjent var ikke den mini`n innblanda i dette. mulig det var fotografene sin bil.

Det var mildt sagt MYE kaos der.

Hansemann88 : trekkvogna ble kjørt mot kjørerettningen etter at den var frigjort fra midtrabatten, politiet stoppa all trafikk sånn at man fikk kommet seg ut med den.

Og hvem var luringene som vraka en stjålet bil på østerås i natt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du og vaska bilen din på statoil i sandvika her om dagen Ingrid? kvelden, husker ikke helt om det var onsdag eller fredag...

Ingrid vaska bilen sin selv på tirsdags kvelden. Jeg vaska den der på torsdags kvelden da en luring kjørte på meg i hennes bil....:crazysant:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider