Kolbotn Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Kvelden spottings: * Sølvfarga Mitsubishi Evo6? på Sandvika, mørke felger, ellers så den orginal ut. * Gullfarga Honda Crx, styla parkert på lysaker. * Svart Ny Honda Accord V/asker stasjon, Orginalt bodykit og Type-r Vinge. * Bmw 840/850 På Bekkestua. * Rød Opel Ascona med bur. * Sølvfarga Bmw E46 stasjonsvogn, breialt senka og Type M5 felger. Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Dagens spottings:P * 10.50 Rød orginal 300zx utenfro Monter på stabekk. * 10.55 blå Golf III med no compmotive/ronal race style felger på stabekk. * 12.00 Nissan 200sx Zenki (tidlig modell) på bekkestua. * 14.30 Sort Honda CRX del sol i Asker. * 15.00 Rød Honda Civic Type-R på Auto Elite billingstad. *sikle* * 15.10 Rød Civic Type-R, Røa trafikkskole I Sandvika. Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Spotta en rå, bombesenka hvit m/beige skinn BMW E93 325d i går. Aerodynamikk fangere og 19" M6 vinterhjul. Skikkelig gjennomført. Noen som kjenner til bilen ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 så vidt meg bekjent var ikke den mini`n innblanda i dette. mulig det var fotografene sin bil. Det var mildt sagt MYE kaos der. Hansemann88 : trekkvogna ble kjørt mot kjørerettningen etter at den var frigjort fra midtrabatten, politiet stoppa all trafikk sånn at man fikk kommet seg ut med den. Og hvem var luringene som vraka en stjålet bil på østerås i natt ? Det er kjørelæren min sin Mini som står parkert der. Hadde en kjøretime med elev. Var visst Astraen (eller Corsa?) som hadde havnet i blindsona til lastebilen. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Spotta ingrid i sandvika sentrum istad... Vet ikke om du så meg. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Vi spotta deg også, men så deg litt sent! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Var innom 'tema i dag for noe småtteri, så to uniformerte betjenter som surra rundt i butikken klokken 1 ca (snedig bruk av tjenestetiden?), dro avgårde i hvit Volvo V70 med tonede bakruter og sort, mellomlang antenne, montert ca over bakseteraden. Mulig jeg er HELT på jordet nå, men tror det var BD37821 registrering. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 spotta sort RS4 mk1 i dag, BD27-reg, ved Holmen Slipp til gamle Holmensenteret. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Sølvfarget Aston Martin Vantage i godt driv i venstre feltet på E18 forbi Sandvika i dag morges. Hadde prøvskilt. Opel Omega 2,5TD fra Polen eller Litauen som hang på. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Var innom 'tema i dag for noe småtteri, så to uniformerte betjenter som surra rundt i butikken klokken 1 ca (snedig bruk av tjenestetiden?), dro avgårde i hvit Volvo V70 med tonede bakruter og sort, mellomlang antenne, montert ca over bakseteraden. Mulig jeg er HELT på jordet nå, men tror det var BD37821 registrering. Dette er den sivile til Bærum politikammer. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Noen som vet om det har vært noe Impreza treff i dag? Så først en som suste forbi Expert/Ide Skeidar på Holmen, for så å se en 2003-2004(?) modell WRX STI (DK 79xxx reg.) som kom under E18, og kjørte på (da fortsatt ved Holmen) E18 og tok av ved Sandvika. Kjørte med gullfelger og blå "rally" skvettlapper. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Noen som vet om det har vært noe Impreza treff i dag? Ja vi hadde et lite treff på Statoil ved Sandvika, med etterfølgende cruising til Drammen for å snu. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Den med STi vinge og frontlykter, blå skvettlapper og gull WRX felger er beste kompisen min sin. Var treff som eirikoo sier;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Var treff som eirikoo sier;) Ja jeg vil påstå det, jeg var der selv. :) Litt kaldt men ellers koselig! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hvem var guttevalpen i polo som fotfulgte ferrarien tett i tett på e18 mellom holmen og asker i kveld? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg