olehenri Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 håhå, dagens trådbump :P Sikkert grom kjerre.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Mew du som var på E18 ved lierskogen ca klokka 13:20 i dag? Gratulerer med dagen Ingrid Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Takk for turen til verket fra sandvika Beining:) fikk tynt den lille symaskinen min der:p Gratulerer med dagen ingrid:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Mew du som var på E18 ved lierskogen ca klokka 13:20 i dag? Gratulerer med dagen Ingrid da stod nok bilen trygt å godt hjemme;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 da stod nok bilen trygt å godt hjemme;) Da er det isåfall en som har en VELDIG lik bil som din. Hvit, mørke felger, tona ruter rundt hele.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg blir stadig vekk observert på de mekligste steder til de merkligste tider. Men Anders i VACN har en bil som i forbi farta ser HELT lik ut som min.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg blir stadig vekk observert på de mekligste steder til de merkligste tider. Men Anders i VACN har en bil som i forbi farta ser HELT lik ut som min.. Da var det sikkert den jeg så på e18 i går, stussa litt over at du den ikke hadde skriften på siden sånn som du har.. :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Takk for turen til verket fra sandvika Beining:) fikk tynt den lille symaskinen min der:p Gratulerer med dagen ingrid:) Takk det samme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Da var det sikkert den jeg så på e18 i går, stussa litt over at du den ikke hadde skriften på siden sånn som du har.. :P Jeg har da ingen skrift:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jeg har da ingen skrift:P Hvem er det som har "Norsk bildelesenter" på lik bil som du har da a ? sett den på rud også.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Han hadde den teksten på før. Men har tatt den av nå! :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Han hadde den teksten på før. Men har tatt den av nå! :) Tok den av for en mnd siden:P HEHE! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Da var det desverre min tur. Iløpet av natt til i dag, mellom 23 i går kveld (søndag 25.05) og i dag 08:00 (mandag 26.05) så har noen vært å gjort innbrudd i jobbilen min omtrent en km fra liergrensa. De har først prøvd seg på låsen uten å få opp den, så har de knust ruta og tatt seg inn i bilen. Inni bilen har de forsynt seg med det aller meste. Oppdragsmatte, lommebøker, dirkesett, startbooster, fjernkontroll til bilen, bankterminal, hylle som står på dashbordet, internradio, cd-spiller, regnjakke, verktøy, mobilholder, mobillader, handsfree, handsfree lader osv. Verdien alene på det dem har stjelt strekker seg mest sannsynlig til over 100 000 kroner, så kommer skader på dørlåsen, døra, knust ruter og skader inni bilen i tillegg.. Om noen hører noe, eller får tilbud om å kjøpe noe e.l så gi meg beskjed. Så hele dagen i dag har gått med på å være på politistasjonen for å anmelde dette og ellers prøvd å fått rydda litt i bilen for å få oversikt å få fjerna glasset. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Spotta Beining i Oslo ved Rådhuset i kveld! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Spotta en rimelig fet, ny maserti i sandvika i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg