Kennet Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 HUff da Ingrid, var vel denne ingen skulle se ? http://www.youtube.com/watch?v=h_YCD2vUliA&feature=related Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Møtte en rød Mercedes ista som blinka med lysa til meg. Noen her? Tror jeg veit hvem det er.. En som blir kalt AJ.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Tror jeg veit hvem det er.. En som blir kalt AJ.. Ok. ringte ingen bjelle for meg, men han kjenner tydligvis meg, eller bilen:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 spottet mc-kar på billingstadsletta som senere stod på råneplassen ved Statoil i Sandvika. Ellers var det og en PC-registrert, blå E36 cab ved Norconsult/tunnellen bort til Storsenteret, komplett med hjul, senk og den typiske Rieger-pakken... Teens i baksetet og allting. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hvem er det som kjører gull 240, sota ruter bak, fartsstriper over bilen og gatebilklistremerker bak? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Så forresten (på samme turen) en mørkeblå 240 sedan på Billingstadsletta, en knust baklykt og tydelig konfilter som var montert heeeelt i nedkant av motorrommet. Vet du sikkert hvem er Kennet :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Så forresten (på samme turen) en mørkeblå 240 sedan på Billingstadsletta, en knust baklykt og tydelig konfilter som var montert heeeelt i nedkant av motorrommet. Vet du sikkert hvem er Kennet :D Hehe Nei har nok svært lite informasjon om rånefolka i distriktet i det siste, så vet ikke hvem det er.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Trodde du hadde full kontroll over svenskecontainerene i nærområdet gitt! ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Spotta nye Audi Rs6 på Møller Bil Asker og Bærum idag.. Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvem er det som kjører gull 240, sota ruter bak, fartsstriper over bilen og gatebilklistremerker bak? DET lurer jeg på å! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Så en sølv e46 M3 med gullfelger m/chromekant og svarte ruter som hadde blitt stoppet ved avkjøringa til asker i går kveld ca 21.45.. Lysa av og slik så det tok nok sin tid, har vel ikke liggi i 80 akkurat :PSånt er så kjipt, han syntes jeg synd på liksom.. Kan det stemme at jeg spotta deg i fint driv på E18 etter midnatt en gang for et par-tre uker siden? Er dårlig kjent i området fortsatt, så jeg husker ikke engang hva bygget jeg stod ved heter heller(treningssenter i kjelleren er det der iallefall). Uansett, det var en mørk 850 med 18-19" R felger og litt grom lyd. Trodde det var en T5 jeg, men vanskelig å se når det var så mørkt og vedkommende i tillegg kom småfort. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jess jobber der så det kan stemme :) Du som har en svart(iallefall mørk) RS2 med tona baklykter eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Kan det stemme at jeg spotta deg i fint driv på E18 etter midnatt en gang for et par-tre uker siden? Er dårlig kjent i området fortsatt, så jeg husker ikke engang hva bygget jeg stod ved heter heller(treningssenter i kjelleren er det der iallefall). Uansett, det var en mørk 850 med 18-19" R felger og litt grom lyd. Trodde det var en T5 jeg, men vanskelig å se når det var så mørkt og vedkommende i tillegg kom småfort. Hehe.. Høres ut som meg! Jobber mye til kl 23 på Gardemoen, og da kribler det etter å komme fort hjem noen ganger! Har jo eksos og 19" R-felger, mørkeblå med svarte ruter hele veien, så tipper det var meg! Har du noe idè om hvor du så meg? Kjørte du? Kult å bli sett :P Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Spotta nye Audi Rs6 på Møller Bil Asker og Bærum idag.. Skal mye til eller? :m'm: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Spottet - sort Ferrari etellerannet BR411-reg på E18 mellom Holmen og Slependen - ML63 AMG BR40-reg i Asker - sort 911 Carrera S på Kiwi i Asker ved E18 (DL45-reg?), beige skinninteriør. Jææækla nice! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg