pocket Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Bak salgsavdelingen på BNH. Jobber du for Viking? Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Spotta en sølv BMW Z3 cab, BP248xx reg, med noe splitter eller uoriginal frontfanger med inkl spoilerløsning (kjenner ikke BMW så godt) rundtom i Asker den siste uken. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Bak salgsavdelingen på BNH. Jobber du for Viking? Er vel ikke så langt ifra sannheten det. Den stod på bnh på nesbru ? da er det den jeg har sett hele uka da eller ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 hvit golf 5 (gt-gti?) med svarte felger og hvit kant på bekkestua, tøff:D Candygolfen fra Bærum... Golf GT ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Er vel ikke så langt ifra sannheten det. Den stod på bnh på nesbru ? da er det den jeg har sett hele uka da eller ? Stemmer nok det. Pleier å stå der når jeg låner annen bil. Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Spottet en sølv metallic Toyota Supra mkIV på E18 ~Stabæk retning Oslo igår. Røde skilter. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Spotta en Volvo PV "Epa-traktor" på Slemmestadveien ved Blakstad Hageby i går i rushtiden rundt kl 16. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 spotta grønn a4 med div styling som var blitt stoppa av onkel blå på e18 rett ved avkjøringen til holmen. Spotta også den grønne epa traktoren:volvsmile Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/07/542925.html Noen som møtte på disse 2 idiotene i dag? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hvit golf 5 (gt-gti?) med svarte felger og hvit kant på bekkestua, tøff:D Var den nyvasket? :hello: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Da er det et faktum, jeg har hatt innbrudd i bilen: gråter :: gråter :: gråter : alt av stereo er tatt pluss styreenheten til sentrallåsen så jeg kommer ikke inn eller ut av bilen... De har altså tatt ut den ene sideruten bak og lagt den fint ved siden av bilen. Ingen skader på bil eller lignende og felgene og rallye fronten sto fortsatt på bilen Så nå blir det en tur til politiet for å anmelde det.. Forsikringen dekker vell også bare inntill 10 000 eller no så blir greit med tap der ja: gråter :: gråter : Så hvis noen kommer over noe av dette så ring meg på 45243903 Pioneer DEH-P7000UB Spiller Fusion PP-AM15001 Forsterker Fusion NV-AM16001 Forsterker Soundstream Tarantula T5 12" koblet i 4 ohm. Bass element Soundstream Michelangelo SMA 2.480 Forsterker Soundstream Tarantula TRC6N Frontsett Snakket også med politiet som sa at det har vært mange innbrudd i bilen på Bærums Verk i natt så: gråter : Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Det stemmer at det har vært mye innbrudd det siste døgnet. Vært flere personer som har fått hardere medfart på bilene sine, blandt annet ei hvor de hadde tatt av lista rundt bakruta og så knust ruta.. Tror forresten jeg lå forran deg her for en stund siden. på vei mot verket. Har noen bilder på kameraet som jeg kan legge ut når jeg får ut fingeren :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Bare å slenge ut bilder det:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 er vel nok av "østblokk boliger" å besøke her ute å som alle andre steder.. bare å fylle en bil å sjekke rundt det. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Så en sølv (basis) Golf 3 ved Sykehusene i Bærum (fra Rud/Hauger) med noe form for tupperwareplast, to blå viperstriper og masse motivlakk utover. Så rett og slett hora ut... AZ-reg mener jeg det var. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg