pkhamre Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Så en kamelon(?) Ford Puma på E18 høvik her om dagen. Litt styling. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Så en kamelon(?) Ford Puma på E18 høvik her om dagen. Litt styling. Haha, den så vi også, på søndagen! :) Den var grell! Fulgte etter oss fra Oslo mot Sandvika tror jeg det var.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Da spotta jeg ToyotaR og 850'n hans igjen i går natt. Samme sted som sist. God lyd i bilen din :) Du hadde litt mer moderat hastighet denne gangen ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Spotta en sort og dønn strøken gammel Ford Mustang med sølv/hvite striper utenfor Sandvika Storsenter tidligere idag. Sto GT500 nederst ved hjulbuen foran (og muligens Shelby bak?), men er det noen som vet om det er en ekte Shelby GT500? Jeg er egentlig ikke noen amcar fan, men fytti grisen så grom denne var! V8'er og strake rør låter faen meg ikke dårlig! :D Noen som har bilder av den? Å ta bilder var desverre det siste jeg tenkte på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/07/542925.html Noen som møtte på disse 2 idiotene i dag? En kompis av meg kjørte over Dikemark da disse hadde blitt stoppet, og i det han nærmet seg busslommen de stod i, spant de av gårde fra politiet :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Da spotta jeg ToyotaR og 850'n hans igjen i går natt. Samme sted som sist. God lyd i bilen din :) Du hadde litt mer moderat hastighet denne gangen ;) Takk takk! Ja, lyden er grei.. Blir til tider slitsomt, hvertfall når jeg kjører opp og ned til Gardemoen på jobb hver dag! Men man får lide litt vel.. Var på vei hjem i går også og holdt på å sovne, derfor moderat tempo! Så en sort e46 m3 i kveld, sidelengs ut fra krysset fra e16 og inn på veien ved statoil i sandvika.. Er ikke mye plass å gå på der, men var tøft å se allikevel:-D Ellers satt jeg i en navara som spilte 146db i kveld og suser fortsatt greit i øra.. 3 15" og det var ikke dobbelkabin engang! Respekt! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Takk takk! Ja, lyden er grei.. Blir til tider slitsomt, hvertfall når jeg kjører opp og ned til Gardemoen på jobb hver dag! Men man får lide litt vel.. Var på vei hjem i går også og holdt på å sovne, derfor moderat tempo! Ja, er kjent med akkurat det. Hadde 3" hele veien på forrige bilen, og det blir iallefall nok lyd av det når det er bruksbil. Men det går ;) Edit: Så forresten bilen din på Rudskogen i juli. Den så veldig fin ut. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Ja, er kjent med akkurat det. Hadde 3" hele veien på forrige bilen, og det blir iallefall nok lyd av det når det er bruksbil.Men det går ;) Edit: Så forresten bilen din på Rudskogen i juli. Den så veldig fin ut. Ja, jobber litt for Gundersen Motorsport, så sto på stand der oppe! Morotreff, men fikk ikke kjørt noe selv da.. Men sikkert like greit, volvo`n er mer langbeint enn en banebil :P Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Skjønner, skjønner. Er det GLT du har, eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Skjønner, skjønner.Er det GLT du har, eller? Ja, er vel noe sånt det heter! 2,5 liter non-turbo desverre.. Men får se, er ikke såå mye jobb og kostnad og endre på det :P Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Spottet en tidlig Golf fra 76(+?) parkert utenfor Møller E18 i dag tidlig på vei til skolen. Den var orange/brun og hadde de karakteristiske smale baklyktene, så rimelig original ut. Var utrolig godt å se noe sånt så tidlig på morgenen! :D Er ikke hverdagskost akkurat.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Nye bilen til Martin som jobber på møller det:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 HVem her var det som hang på statoil hamang søndag kveld? Så ihvertfall ingrid der, og mener morten var der med golfen også ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Nye bilen til Martin som jobber på møller det:) Er det du som alltid kommer i møte ca kl 06:45 på E16 mellom Vøyenenga og Sandvika? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Er det du som alltid kommer i møte ca kl 06:45 på E16 mellom Vøyenenga og Sandvika? :) Det stemmer det ja.. Tror jeg har sett deg også et par ganger Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg