Gå til innhold

Den store Audi bildetråden

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

Til furiaman:

Har du flere bilder av denne bilen? Har lett etter bilder av den lenge. Har du noen store bilder av den så legg gjerne ut link eller noe til dem. Hvis jeg kan få dem da :) Kunne gjerne ha tenkt meg at bilen min så sånn ut som den :) Meget pen!

Bilen ligger/lå på autodb...

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

200 20V Avant

attachment.php?attachmentid=47794&stc=1&d=1158143597

Tro om den bilen sto parkert på en P-plass ved Audi Forum Ingolstadt, August i fjor...?

Jeg knippsa også et bilde av den bilen. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi9023jpgfq9.jpg

Til furiaman:

Har du flere bilder av denne bilen? Har lett etter bilder av den lenge. Har du noen store bilder av den så legg gjerne ut link eller noe til dem. Hvis jeg kan få dem da :) Kunne gjerne ha tenkt meg at bilen min så sånn ut som den :) Meget pen!

har bare et til

audi90232tq1.jpg

:)

åjsann! jeg fant link på autodb:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1272093

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Audi passer ABSOLUTT ikke styling, men jeg synes det er tøft hvis det er orginal-styling, fks en Sport-Quattro-grill, V8-baklykter osv....

Nyere Audier passer styling til en viss grad, liker også her best orginal styling, fks RS/S-frontfanger, S-line kit, facelift-lykter osv

Men nok off topic, noen tøffe Audier:

1991_audi_s2_15_m.jpg

audi_s2.jpg

first-drive-audi-rs4-20060510035318254.jpg

audi-urquattro-gv-rr.jpg

Også et par raringer jeg møtte på (likte de ikke:( ):

urquattro.jpg

q2000-9.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der er en pervers bil:pray:

Er det bare meg eller er venstre speilet ødelagt? Er ett eller annet med fronten som je syns je er rart, mangler noe lister rundt lyktene og grillen?

men for all del...konge bil! Er den i like bra stand enda?Ei stund sia je såg den på gatebi lliksom..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er venstre speilet ødelagt? Er ett eller annet med fronten som je syns je er rart, mangler noe lister rundt lyktene og grillen?

men for all del...konge bil! Er den i like bra stand enda?Ei stund sia je såg den på gatebi lliksom..

Ser litt "rotete" ut i fronten spør du meg

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider