Gå til innhold

Den store Audi bildetråden

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe som har noe info om den? Hørte et lite pip om den tidligere i år men vært stille etter det. Bilder, film, noen? :)

Så den på høst-treffet på ACR, men det ble lite med kjøring på den. Har ikke sett eller hørt noe om den hverken før eller etter det treffet. Hørte noen snakke om at det var 1000 hster i den men det kan vell bare være et rykte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er "ett par" audier fra Essen Motorshow som jeg var på i sist uke... Messa her kan anbefales om du er bilinterresert. Vi brukte nesten tre dager på å gå gjennom messa, fra kl. 10-18 (fra onsdag tom. fredag). :D

Screenshot av Hallen som messa var i henta fra google earth: (stort? ... nja kan si d slik) :D

MesseEssen.jpg

(ikke alle bildene som er like bra, men nå har jeg nå bidratt til flere bilder i tråden deres :op:)

Jaja, her er 38 av ca 950 bilder :op:

Img_1603.jpg

Img_1587.jpg

Img_1586.jpg

Img_1583.jpg

Img_1481.jpg

Img_1480.jpg

Img_1471.jpg

Img_1470.jpg

Img_1395.jpg

Img_1389.jpg

Img_1379.jpg

Img_1376.jpg

Img_1372.jpg

Img_1371.jpg

Img_1243.jpg

Img_1242.jpg

Img_1240.jpg

Img_1190.jpg

Img_1186.jpg

Img_1184.jpg

Img_1031.jpg

Img_0984.jpg

Img_0947.jpg

Img_0943.jpg

Img_0942.jpg

Img_0881.jpg

Img_0834.jpg

Img_0833.jpg

Img_0832.jpg

Img_0831.jpg

Img_0828.jpg

Img_0808.jpg

Img_0806.jpg

Img_0805.jpg

Img_0804.jpg

Img_1374.jpg

Img_1375.jpg

Img_1377.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... for en grom front:pray:

Jeg skal! ha en slik bil en gang...

Ble en diger bamse det der nå! Fett ble det! :) Sku bare hatt felgene litt lenger ut og gjort ett eller annet nederst på frontskjermen! Det var itte pent...men ellers, HAU! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... for en grom front:pray:

Jeg skal! ha en slik bil en gang...

Ble en diger bamse det der nå! Fett ble det! :) Sku bare hatt felgene litt lenger ut og gjort ett eller annet nederst på frontskjermen! Det var itte pent...men ellers, HAU! :)

Ja, 2cm men spacere har gjort seg, ellers så synes jeg ikke fronten var så værst jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 2cm men spacere har gjort seg, ellers så synes jeg ikke fronten var så værst jeg:)

Sant det. Synes det kræsjer litt på den nederste leppa. Ett eller annet med luftinntakene som sku gått gjennom hele fanger nedover. Vanskelig å si. Ellers så var den kvite RS4 Avanten itte å forakte heller! :P Likte også den svarte SKN-Q7`n bedre (nest øverste bilde) enn JE DEsign sin. Kanskje fordi je itte er tilhenger av plastikk på visse biler :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...