Gå til innhold

Ny girkule

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Sånn! Da var endelig min nye M-Tech gearkule m/ lys montert, og fått strøm. Sleit litt med strøm, men tok det ifra lighteren. Bilder kommer snart! :)

edit: fikk ikke til å få korrekt strøm fra lighteren, så vi tok det fra askebegeret...trengte ikke lys der.. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

den M kula med lys er jo mye finere enn den Momo saken der :)..

Synes jeg også... Et spm ang. sportsratt... Må airbagen kobles ut for at en skal kunne ha sportsratt?

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw_bergen

Synes jeg også... Et spm ang. sportsratt... Må airbagen kobles ut for at en skal kunne ha sportsratt?

Nei ikke så lenge det ratten du kjøper har airbag, men ett M-Tech ratt koster 5.000 med airbag(vet ikke hva de andre koster), kan jo kjøpe brukt da.... men da vil det jo være slitt. Men det er ikke alle sportsratt som har airbag dog.

Så jeg er glad jeg har M-Tech ratt jeg :D

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Sånn! Da var endelig min nye M-Tech gearkule m/ lys montert, og fått strøm. Sleit litt med strøm, men tok det ifra lighteren. Bilder kommer snart! :)

edit: fikk ikke til å få korrekt strøm fra lighteren, så vi tok det fra askebegeret...trengte ikke lys der.. :)

Hei

Stilig sak det der,mye arbeid eller ? og sitter den kula så jævelig som mange sier/skriver ?

Vurderer selv et bytte,så derfor kan det være greit med litt forhåndsarbeid ;)

Har en 1996 m E-36 320i

Zinka

Auditor fortuna juvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter ikke jævelig hardt fast, men du må dra rett opp ganske hardt.. Kapp av den pluggen som følger med, den er til M-bilene. ( der den er original) Jeg tok strøm ifra askebegeret, litt knot, men det går! Husk på å ha lang nok ledning! Ellers ryker den når du skal gire..hehe

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider