Dr_S Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Sånn! Da var endelig min nye M-Tech gearkule m/ lys montert, og fått strøm. Sleit litt med strøm, men tok det ifra lighteren. Bilder kommer snart! :) edit: fikk ikke til å få korrekt strøm fra lighteren, så vi tok det fra askebegeret...trengte ikke lys der.. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Grattis da. Drit at det ikke går åskifte kule på aut.gear (sutre sutre) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Det går vel an? De selger jo masse til de biler med aut. gir. Sjekk på bmwspesialisten! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Slik ble det i mørket...i mangel av ixusen min, tok jeg bild emed Nokia 7250 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Smooothe :D ..... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 et bilde til... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 fett :) Kunne tenkt meg sånn selv.. men får se hvordan det er i e46'n.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Nice kule Dr_S, men slår ikke momo kula og rattet mitt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kult ratt ja! *drømme om M-tech ratt* Men ditt har vel ikke airbag?;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Ikke noe airbag hos meg nei. Setter litt brems hos deg det kan jeg tenke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 den M kula med lys er jo mye finere enn den Momo saken der :).. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_bergen Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by BMW-323 den M kula med lys er jo mye finere enn den Momo saken der :).. Synes jeg også... Et spm ang. sportsratt... Må airbagen kobles ut for at en skal kunne ha sportsratt? Siter Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by bmw_bergen Synes jeg også... Et spm ang. sportsratt... Må airbagen kobles ut for at en skal kunne ha sportsratt? Nei ikke så lenge det ratten du kjøper har airbag, men ett M-Tech ratt koster 5.000 med airbag(vet ikke hva de andre koster), kan jo kjøpe brukt da.... men da vil det jo være slitt. Men det er ikke alle sportsratt som har airbag dog. Så jeg er glad jeg har M-Tech ratt jeg :D Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Dr_S Sånn! Da var endelig min nye M-Tech gearkule m/ lys montert, og fått strøm. Sleit litt med strøm, men tok det ifra lighteren. Bilder kommer snart! :) edit: fikk ikke til å få korrekt strøm fra lighteren, så vi tok det fra askebegeret...trengte ikke lys der.. :) Hei Stilig sak det der,mye arbeid eller ? og sitter den kula så jævelig som mange sier/skriver ? Vurderer selv et bytte,så derfor kan det være greit med litt forhåndsarbeid ;) Har en 1996 m E-36 320i Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Den sitter ikke jævelig hardt fast, men du må dra rett opp ganske hardt.. Kapp av den pluggen som følger med, den er til M-bilene. ( der den er original) Jeg tok strøm ifra askebegeret, litt knot, men det går! Husk på å ha lang nok ledning! Ellers ryker den når du skal gire..hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg