Blix1 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Spotta en Sølvgrå skyline r32 eller r33.. svart carbon panser eller bare lakkert svart panser.. på prøveskilt.. sexy bil Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Den møtte jeg på vei innover mot Oslo også. Kjørte en stund etter den men så stoppa vi for å ta ut cash kontant :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 hehe.. holdt du følge:P hehe.. var en fet bil.. jeg fikk ikke tatt bilde av den. for det satt folk inni bilen når jeg spotta den på en besinstasjon Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 hehe.. holdt du følge:P hehe.. var en fet bil.. jeg fikk ikke tatt bilde av den. for det satt folk inni bilen når jeg spotta den på en besinstasjon Tror ikke de blir sinte hvis du spør om å få ta bilde. :) Var ikke jeg som kjørte, men de holdt fartsgrensa innover. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg