Boosti Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jeg får vel dele noen av bildene mine med dere da. Kjøpte meg et Olympus e-500 speilrefeks kamera i sommer, som jeg er meget fornøyd. Har ikke hatt så mye tid til og bruke det enda, så det går mest i de enkle innstillingen. Men jeg får se hva jeg får tid til i jula, for det er mye man må setta seg inn i og lære. Men er er da noen av bildene jeg har tatt. Starter med noen fra gatebil messa i dag: Bilden er uredigerte og rett fra kameraet Brennvidde: 14mm Eksponeringstid: 1/40 sek ISO: 100 Brennvidde: 20mm Eksponeringstid: 1/30 sek ISO: 200 Brennvidde: 14mm Eksponeringstid: 1/40 sek ISO: 100 Litt store bilder, men gjør jeg dem no mindre blir kvaliteten så dårlig Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hei og velkommen til "foto-klubben!":) Likte det første bildet ditt veldig godt, utrolig kult lys:) Var kanskje litt for ekstrem vinkel på det siste bildet, men resten var bra! Stå på, ta masse bilder! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Får vel si velkommen i "fotoklubben" æ å ! :) Syns du har fått noen fine bilder her ! Bildet av TS sin mini var skarp og fint! Gode bilder hvertfall! Stå på :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 .... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Perfekt vinkel på det siste der! EDIT: Nå er visst bilde jeg snakket om borte.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Mye bra her :) Men så ikke helt settingen med bmw'en i en "sølepytt".. For meg ble det helt feil. Men det er da min mening. He he. Stå på videre ! - Hege - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Perfekt vinkel på det siste der! EDIT: Nå er visst bilde jeg snakket om borte.. Hemm...hvilket bilde tenkte du på, kan ikke huske jeg har fjernet noen :wonder: Mye bra her :) Men så ikke helt settingen med bmw'en i en "sølepytt".. For meg ble det helt feil. Men det er da min mening. He he. Stå på videre ! - Hege - Takk takk....blei litt misslykka den settingen med sølepytten. Var et forsøk på og få en fin reflektering av bilen i vannet. :doh Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Legger ved et bilder som ikke er bil relatert. Det aller første bilde jeg tok: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hemm...hvilket bilde tenkte du på, kan ikke huske jeg har fjernet noen :wonder: Det av bmw'en som står oppe ved en skog, tatt skrått inn på bilens høyre side forfra Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 .... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Det første der ja :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Veldig gjerrig på ISO på de innebildene. Mørke innebilder blir sjelden bra uten skikkelig ekstern blitz synes jeg. Det står høyt på ønskeliseten for meg hvertfall. Flere av de andre bildene var fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Tatt en del bilder siden sist jeg oppdaterte tråden... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Lenge siden jeg har posta noe her nå... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg