SyClOnE Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Hei.. På min '91 S2 sitter det en elektrusk bryter/føler på bremsepumpa.. Har en vanvittig irriterendes piping da jeg trykker inn bremsepedalen..har postet on tråd om dette tidligere.. Ihvertfall, da jeg koblet vekk den ene av to ledninger, forsvant pipingen, og det jeg lurer på er om det går ann å måle motstanden i denne føleren for å se om den er i orden, og event. hvordan dette gjøres.. Det lyser også "Brems licht" hver gang jeg starter, fram til jeg tråkker inn bremsepedalen, da lyser det "OK", er dette normalt? På forhånd takk.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 da lyse affal "brems licht" på audi 90'a og.. :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg