bassmania Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 da jeg mistet lappen, for 16mnd siden igår... jupp sperrefristen min går ut i morgen.. jippi. så begynte jeg og søke, men det hjalp ikke en dritt.. de avslo det med en gang.... men jeg pratet med en kompis for noen dager siden, og han hadde fått en advokat til og hjelpe han med søknaden, sammen med sjefen sin. så han fikk den tidligere.. for så lenge du lager en sak ut av søknaden din. så er det ikke bare opp til den Fxxx politi juristen til og vurdere om du burde få lappen eller ikke.... da må de ta det opp til retten, og der har man større kjangs en hos ei gammal røy som hater alle ungdomer med bil... så kontakt en go advokat, det koster nok noen kr, men jeg tror det er hvert det................................. Men når du mista lappen i 16 månder, skjønner jeg kanskje hvorfor du ikke hadde en sjangse! men kompisen min får max 6 månder! så er håp der, han har kontaket advokat ang. saken! Men han venter fortsatt på brevet fra politijuristen! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg