Gå til innhold

Hva skal man gjøre?(nabo krangel)

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes Julius har et poeng her. Gode naboer er kjekt å ha, er ikke gøy å krangle med dem.

Hvis den sure karen er gammel - dvs rundt 70-80 ville jeg ikke tatt det så tungt, men hvis han er yngre - ca 50-70, så kan du heller be om unnskyldning, vise at du er lydhør ovenfor argumenter, gi ham en whisky, og gi ham en liten tur i Mitsubishien :D

Er ingen vits i å oppfordre til mer krig, vi må være bedre enn gutta i midtøsten, vet dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja tja tja.

Skjønner ikke helt dette her med at gode naboer er nøkklen til fred på jorden osv.

Enkelte folk er idioter, enkelt og greit. Naturen luker ut ganske mange av dem på egenhånd, men noen slipper igjenom sikkerhetsnettet og ender opp som andres naboer. Trist men sant.

Gjør som en over her sa, med forbehold om at bilen faktisk vil gå igjenom det som er av godkjenninger, og trekk på skuldrene og be ham ta det til politiet.

Naboer er som regel gode til å true med politi, men vet også at de så og si aldri har en reel sak så det blir bare tomme trusler.

Hvorfor skal du la karen pese med deg? Ser ikke helt poenget med det jeg da :rolleyes:.

Spør om han ikke har noe bedre å bruke tiden sin på enn å plage folk som faktisk har en spennende hobby.. eller noe i den duren.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Har naboen trær i hagen? Ta med deg blakk&drekker batteridrill, bor noen hull i stammen, ca 45 graders vinkel nedover, og fyll på med noe skikkelig giftig faenskap... da blir hagen fin, neste gang det blåser litt..

BLÅSYRE!! det funker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Er ingen vits i å oppfordre til mer krig, vi må være bedre enn gutta i midtøsten, vet dere....

Helt klart....det blir lixom så barnslig og j...feigt å begynne å sette opp en mur og dra med seg bulldosere og rive ned kåken til naboen og kanskje noen busker oxo ( itilfelle han skjuler seg der med kamera)...neheeeeei kan ikke ha sånne primitive tilstander som å bruke jagerfly eller kamphelikoptere.....heller...gi`n en eske konfekt heller--..:D :D .....man skal ha et godt forhold til naboen... å tåle litt motorstøy greier alle...jeg vil tro at en godprat med han kællen , og kanskje litt ydmyk ( aka julius metoden) vil man komme langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er sant at det er greit med naboer som ike klager, men fatter du ikke at HER i verden finnes det alltid noen idioter som VIL gjøre andre dritt, selv om det er lite vits.

Her skal du IKKE legge deg flat! Jeg har mista garasje plassen min 2 ganger, har fått snuten tilkalt uttalig mange ganger og fått kjeft for det ene og det andre.. og fortsatt bryr det meg midt i ræva. Men dette er fordi jeg selv gir litt faen å...

Men du som har en bil som ER godkjent og ikke kan gjøre noe med det bør bare stifte de papira midt i panna på han og få han til å lese igjennom og holde kjeften...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

nei skjeeeeeerp deg da...... SMiske med jævlen?.. hadde jeg smiska med alle de som klager på meg i nabolaget så hadde jeg pult minst 15 koner til nå......

Du bør stå på ditt. BRÅKER det for han.. og ikke noen andre klager er det hans problem....

jeg personlig synes bilen din høres jævli tam ut....

Hva feiler det egentlig hodet ditt? alacocaina

Her i forrige uke ringte du snuten på strømmen for at folk i nabolaget skulle få ro og fred for burningen i sentrum. Det førte til at du i sann Quisling-stil fikk fratatt en stakkar førerkortet og gitt ham 10' i bot. Du er akkurat som denne naboen - fullstendig blottet for sunn fornuft og mener hele samfunnet skal innrette seg etter deg.

*oppgitt*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hva feiler det egentlig hodet ditt? alacocaina

Her i forrige uke ringte du snuten på strømmen for at folk i nabolaget skulle få ro og fred for burningen i sentrum. Det førte til at du i sann Quisling-stil fikk fratatt en stakkar førerkortet og gitt ham 10' i bot. Du er akkurat som denne naboen - fullstendig blottet for sunn fornuft og mener hele samfunnet skal innrette seg etter deg.

*oppgitt*

heheheee, bare morro å få andre til å miste lappen. hohohoo

Bra RDL!! :skaal:

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til det en gang er deg som sitter der uten lappen ;)

Syntes du skal få til å vise han at bilen er teknisk godkjent og at du sier at du skal kulen litt i nabolaget så hvis han ikke holder kjeft etter det så bare driter du langt i han. Ikke provoser mer men bare ignorer alt han sier å gjør. Er bilen godkjent vil ikke polisen kunne gjøre no :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider