Spanjis Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kanskje ikke akkurat en professor oppgave, men for en som ikke er så godt kjent under panseret kan det bli en utfordring :p Kjører en Sierra 86mod. 2.0L BAC Thanks! Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Løsne skruen som sitter gjennom "glideskinna" og inn i dynamoen, stram ved hjelp av ett brekkjern o.l, og hold den stram mens du skrur til igjen... Den skal ikke være for stram da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Den er allerede ganske stram etter min mening, men får prøve å stramme litt til. Kan det være noe annet som kan forårsake hylingen? Den hyler når jeg starter motoren(spesielt når den er kald), og når jeg gasser eller girer ned. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Da bør du bytte reima, og rengjøre reimhjula skikkelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Prøvde å strame, fungerte fint :) takk for tipset... begynner den å hyle igjen tar jeg heller å bytter den. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Se i katalogen til Biltema, de har en spray du kan spraye på "reimspray" eller noe i den dur, den fuker en stund ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 du bør se om reima er så slitt at den hviler mot bunnen av reimhulet, gjør den det er det bare å skifte.. reima skal nemlig ligge mot skråflatene på hjulene.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg