Gå til innhold

Total overhaling av b230ET. opd: 13.12.06

Ranger emnet

VolvoSkrue

Anbefalte innlegg

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok.

da har jeg fått hentet meg 940 grenerør :)

Og FK råder har jeg også fått tak i, lov til å ha litt flaks også hehe

Så da blir det å hente rådene på nyåret, dere vet, jule presanger og slikt hehe

Da er det bare turbo slasken igjenn, men vi får se, kan jo hende nissen er snill mot meg i år :). tenkte først på en KKK k26/27 og det for at jeg hadde lest mye bra om den, hva sier dere a, er det noe annet jeg kan bruke i steden for denne, noen å anbefale ? og som passer rett på grenerøret, tenkte da på wastegate og slikt.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte seg en sånn KKK k26/27 (husker ikke akurat) på sin audi turbo.

Og den turboen var jeg/han iverfall VELDIG fornygd med!

Ladda 1.3-1.5 bar allerede på 1300-1500omd! Helt spinnvill!

ja har lest de er bra men... jeg snakket med han jeg kjøpte 940 grenerøret av (som virket ut til å ha en smule peil for å si det slik) og han nevnte noe om at den turboen ikke ville passe på 940 G-røret pga. at G-røret var bygd for intregrert wastegate eller noe så den ikke ville passe, og da får jeg ikke brukt wastegaten (tror det var noe sånt). Så da må jeg ha en som jeg kan bruke på 940 røret.

Hm. jeg leste en eller annen prosjekt tråd her der en hadde kjøpt seg en splitter ny turbo av noe seriøse saker, blank og fin var den også :) men jeg finner ikke igjenn den tråden, så hvis du vet hvem jeg snakker om så hyl ut a. kunne tenkt meg å lese den en gang til se :)

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1668267']Tror ikke det har vært nevnt tidligere' date=' men forskjellen på de rådene er (hvis jeg husker riktig) at de eldste er 9mm bred og de nye er 13mm bred. (på tvers av "I" en, hvis du forstår?).[/quote']

ja og det er jo en forskjell kan man si, det er ikke vanskeligt å forstå hva en bør gå for :) greit å vere bedre føre var som man sier.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider