Gå til innhold

Total overhaling av b230ET. opd: 13.12.06

Ranger emnet

VolvoSkrue

Anbefalte innlegg

Fordi patronen har en tendens til å vri seg på siden i topphuset og da har du ca 0 bar i oljetrykk,hvis du bestiller en såkallt "høytrykks pumpe" burde du sjekke at den ikke er bygd på samme måte bare med stålhus...har sett det også.

Derfor bygger jeg om alle pumper jeg tar fra hverandre.

http://www.shsperformance.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner ikke hvorfor du ikke bare overhaler den pumpa du har,hvis den ikke har noen fysiske skader.

bestill rep sats fra KG med drev,B18 kule & fjær,nye tetteringer og plan huset.

trodde det var forskjell på disse to pumpene jeg, ja høytrykks pumpe og vanlig liksom, tenkte da på drev, sterkere fjør osv. er det bare huset som er forskjell ?

jeg har en gammal b20 stående, kan jo ta pumpen fra den, bruke kulen og fjøra, for det er vel kule i den.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp pakningsement :)

altså det er ikke snakk om mye her, men etter hva jeg kunne se så har det vert en svak film av dette her før, det er ikke direkte pakingsement men en guffe man bruker på flater uten pakning, det for at det skal tette porer og evnt. ujevnheter. Man må sefølgeligt plane og teste dette før man setter dette i sammen. men paknings massen som blir brukt er såpass lite at det ikke vil bli skviset ut på kantene. kan vise boksen litt senere :)

kohler : hvis det var meg du spurte så er det en b230ET med lett trim.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider