Gå til innhold

Erfaringer med xenon på 240

Ranger emnet

fsl

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Parklys pærer i xenon look, altså ikke hovedlys i xenon look?

http://www.racesport.no/ Selger alt i xenonlook. ;) Både parklys og hovedpærer.

Men vanlig xenon er KLART best. Hvis du har H4, så putter du i singel xenon i H4'n, så kjøper du to Hella Rallye 3000 lykter å hiver i xenon. Da har du et lys som INGENTING kan matche.. Det er bare værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE ta bilde inn i lyktene, vær så snill. Det er så missvisendes. Man må ta bilde av lysbildet på veien som jeg posta før i denne posten. Det er da du ser hvor RÅTT xenon er.

Ja, vet at det lyser bra, men vil også se hvordan det ser ut når du står foran bilen da den har nærlys.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pga lyktglassene i 240'n at man ikke får godkjent xenon hos BT? Eller er det andre grunner? For jeg vet at passaten til mamma godkjennes med ombygging.. =(

finnes så mange sære regler i norge. må godkjennes for å få inn noe ekstra penger i statskassa.

Men kravene er vel først og fremst lyktespylere.

Egentlig rart at det er et krav ettersom chevyen vår ikke har dette og de fleste saabene jeg har sett har heller ikke dette.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes så mange sære regler i norge. må godkjennes for å få inn noe ekstra penger i statskassa.

Men kravene er vel først og fremst lyktespylere.

Egentlig rart at det er et krav ettersom chevyen vår ikke har dette og de fleste saabene jeg har sett har heller ikke dette.

Jojo, men har ikke en del 240 lyktespylere? Jeg har jo på min, selv om slangen er av og plomba atm.. :p Menne, det må da kunne legges inn en liten pumpe på, med bryter inn.. Skal jo ikke store trykket til for å kunne spyle lyktene..

Er det eneste kravet som gjør at 240 ikke får godkjent?

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider