|mx5t|Rune| Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 enig.. lite styling som passer på disse.. om man alikevel skal ha bodykit på en slik så synes jeg dette fra spoilera passer mye bedre... passer liksom bedre med formene på bilen synes nå jeg.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Må si meg enig med Jonte her! =P Men, etter litt senk og nye felger, så blir det kanskje ikke så verst... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Blei ikke fornøyd med posten av den grå Hertz Supraen, så knipsa nån nye og bedre bilda i natt: Samt en Mercedes 190 med litt snasne felga.. ^^ :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempur Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Den ser jo helt jævlig ut med den stylinga og grått gitter. Ser du bilen fra litt lang distanse, så ser det ut som den er kræsjet i fronten, før du bare ser at det er en grusomt stygg frontfanger. Bak er eksosanlegget langt inn under fangeren, og det henger å slenger masse dritt under bilen.. Den er høy som en skyskraper, og har heller ikke felger som står til stylingen.. Det som du mener hang og slang tror jeg var ryggelys og tåkebaklys.. så han i går i byen og da var det fastmontert. Tviler på det med svart gitter, da det på avstand bare vil se ut som svarte hull.. han burde fått byttet gitteret på den ene siden framme.. da det er feil vei i forhold til resten.. Liker det han har gjort med bilen så langt, men ser litt halvferdig ut som du sier Siter Luv my Ford Fiesta 87 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3clips3 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Er enig med dere på enkelte av punktene når det gjelder stylingen av Eclipsn. Jeg har testet med svart gitter og det ble ikke noe fint, synes grått var mye finere. Må bytte den ene delen av gitteret framme på høyre side, da den er feil vei. Når det kommer til senking, felger og eksos, ser jeg at dette trengs men kan ikke love noe ennå.. Når det kommer til utseende/valg av body-kit så angrer jeg ikke på valget som jeg har gjort, jeg fikk noe som jeg selv liker og bilen sitter bedre på veien. :) Gjenstår ennå en del småting. Det som "Tempur" observerte i går stemmer.. jeg monterte på ryggelys og tåkebaklys i går etter at de har bare hengt løst i noen dager. Siter Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 3clips3: æ forslår soting av vinduer så mye du tørr, kanskje breiere dekk? :) Ellers virke det som du har bra plan, og stick with grått gitter, e enig med Tempur ang. at svart blir for "tomt." Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3clips3 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe, kanskje det.. får se hva det blir etter hvert :) Siter Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Når det kommer til utseende/valg av body-kit så angrer jeg ikke på valget som jeg har gjort, jeg fikk noe som jeg selv liker og bilen sitter bedre på veien. :) Sitter bedre på veien pga at du har montert plastikk? Trur du styling som denne har noe effekt på marktrykk etc? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3clips3 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Stylingen er faktisk i glassfiber.. For meg virker det som om bilen ble stivere. Bilen sitter ikke noe dårligere på veien, da bilen ikke er blitt noe høyere etter at stylingen ble montert. Siter Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 haha.. unnskyld at jeg flirer men å få stivhet og marktrykk av et stylingkit tror jeg bare er å glemme.. du skal ha bra myk bil før du merker forskjell om du har fangeren montert eller om den ligger hjemme i garagen.. :P hadde stylinga vært laget for å gi marktrykk hadde den nok sett endel anderledes ut, vært festa og avstiva på en del flere plasser og kosta endel mer penger.. om en glassfiberfanger som den du har hadde gitt deg marktrykk ville nok kreftene i stor fart ha røska fangeren rett av.. eneste fordelen med styling er at det i noen tilfeller ser freshere ut enn standard ... at man må kjøre forsiktigere siden glassfiberfangerne knuses mye lettere enn plastfangerne er en annen ting.. greit nok at bilen ser lavere ut på grunn av at fangerne er litt lavere enn orginalt, men skal man få bedre kjøreegenskaper må bilens tyngdepunkt senkes nedover (evt montere stivere dempere osv) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Denna fortjener nok sin plass her: :) trond sin supra ja.. benket 700hk++ i denne.. manuel gir og skilt. ;) ikke en dum supra det nei :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 trond sin supra ja.. benket 700hk++ i denne.. manuel gir og skilt. ;) ikke en dum supra det nei :) Den grå, Trond sin den å eller? Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3clips3 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 |mx5t|Rune|: Ok, kanskje jeg har bommet på det.. kan hende at man ikke vil oppnå stor forskjel på marktrykk ol. Jeg merket det i værtfall med en gang at biln hadde forandret seg, da det for meg kjennes som om den sitter bedre på veien.. hvis det ikke er stivhet eller marktrykk, hva er det da? Siter Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 |mx5t|Rune|: Ok, kanskje jeg har bommet på det.. kan hende at man ikke vil oppnå stor forskjel på marktrykk ol. Jeg merket det i værtfall med en gang at biln hadde forandret seg, da det for meg kjennes som om den sitter bedre på veien.. hvis det ikke er stivhet eller marktrykk, hva er det da? Psykisk :P Du trur nok bare at du merke forskjell, uten at det er nå forskjell.. Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Vær nu grei med kjære 3clips3 ^^ Vi har alle nå å lære, og æ vet sjøl at det av å til e greit å få ting forklart. :) Æ for min del e i full flytting, det vil si nytt nabolag å kike etter bila i.. hihi ^^ Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg