|mx5t|Rune| Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 3clips3: ikke vondt ment, men eneste du vil kjenne i forskjell er følelsen av å vite at du har styling på bilen.. vet selv hvordan det er.. om man feks monterer et åpent luftfilter er det bevist at man nesten aldri får effekt ut av det, alikevel innbiller man se at det går bedre etter montering.. tror nok bare det er forhåpningene som spiller deg et lite puss.. ;) hadde det vært en bakspoiler så hadde jeg skjønt om du kansje hadde merka litt forskjell, men med en frontfanger vil du ikke få hverken stivhet eller marktrykk av.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 |mx5t|Rune|: Ok, kanskje jeg har bommet på det.. kan hende at man ikke vil oppnå stor forskjel på marktrykk ol. Jeg merket det i værtfall med en gang at biln hadde forandret seg, da det for meg kjennes som om den sitter bedre på veien.. hvis det ikke er stivhet eller marktrykk, hva er det da? Det har nok null å si, eneste er at bilen kanskje blir 5 kg lettere etter montering, men det merker du ikke.. Du burde virkelig senke den, ser ut som det er rallyoppsett på den.. Og kanskje større felger? Ser ut som om du har 16".. Tror det hadde passet seg med 18" ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 nå vet ikke jeg hvordan det er med denne stylingen.. men all glassfiberstyling jeg har vært med på å montert har vært tyngre enn orginalfangerne i plast.. og biler uten plastsideskjørt orginalt får jo montert et sideskjørt som veier mer enn å ikke ha noe skjørt der... så tviler nok på at man sparer kilo på å style.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Han har 17" mener jeg, men senk trengs ffs.. :) Stemmer for god gammal soting og jeg ^^ Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hvordan mener du egentlig at bilen skal være stivere av at du har montert på ett par nye støtfangere? Marktrykket kan jeg jo kanskje forstå at du kan tru du har fått, da bilen vil kunne ha fått annen dynamik, men stivhet? Hvordan? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Jeg har virkelig trua på slikt! Man drar lett 50-100hk ut, bare med å bytte til en slik enorm frontspoiler =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja, skjedde noe lignende med meg! Jeg skiftet pedalsett og jeg er helt sikker på at bilen går fortere nå! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hehe, det er ikke mer som skal til! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Diskusjonen ang. Stylinga til den røde eclipsen begynne vel å blir useriøs her, så trur heller vi skal kose oss med å kike på denna.. :D Har venta på å få knipsa den, og når sjangsen kom så hadde gutten jammen fått sæ nye felga ^^ Knallbra,garantert nåkka av det fineste som går i byen. (!!!) :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Den grå, Trond sin den å eller? den grå tror jeg han har solgt.. var vel den som var non turbo som nå er slengt på en liten snurre som ladder bare 0,3bar.. mener noen skrev navnet på fyren som eide/ratta den tidligere i tråden.. Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Garantert nåkka av det fineste som går i byen. Snakk for deg selv. Jeg synes ikke de er noe særlig å se på. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Snakk for deg selv. Jeg synes ikke de er noe særlig å se på. Støtter deg fullt ut. Hekken på de bilene er altfor svære, og den er jo høy som et fjell! Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Støtter deg fullt ut. Hekken på de bilene er altfor svære, og den er jo høy som et fjell! Enig.. vet om flere biler i narvik å omegn som jeg liker mye bedre enn denne.. denne typen eclipse bør ha en mørk farge for å dempe ned de enorme fangerne om dere spør meg.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er enig at den e høyt såm et fjell, men senkesett er på vei og d blir styling kit ettervert..så vi får håpe d blir bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er enig at den e høyt såm et fjell, men senkesett er på vei og d blir styling kit ettervert..så vi får håpe d blir bra;) Du e jo en bonjævel uansett :) Grattis med nye felga, blei bra :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg