Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet

SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

3clips3:

ikke vondt ment, men eneste du vil kjenne i forskjell er følelsen av å vite at du har styling på bilen.. vet selv hvordan det er..

om man feks monterer et åpent luftfilter er det bevist at man nesten aldri får effekt ut av det, alikevel innbiller man se at det går bedre etter montering.. tror nok bare det er forhåpningene som spiller deg et lite puss.. ;) hadde det vært en bakspoiler så hadde jeg skjønt om du kansje hadde merka litt forskjell, men med en frontfanger vil du ikke få hverken stivhet eller marktrykk av..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

|mx5t|Rune|:

Ok, kanskje jeg har bommet på det.. kan hende at man ikke vil oppnå stor forskjel på marktrykk ol.

Jeg merket det i værtfall med en gang at biln hadde forandret seg, da det for meg kjennes som om den sitter bedre på veien.. hvis det ikke er stivhet eller marktrykk, hva er det da?

Det har nok null å si, eneste er at bilen kanskje blir 5 kg lettere etter montering, men det merker du ikke..

Du burde virkelig senke den, ser ut som det er rallyoppsett på den.. Og kanskje større felger? Ser ut som om du har 16".. Tror det hadde passet seg med 18" ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet ikke jeg hvordan det er med denne stylingen.. men all glassfiberstyling jeg har vært med på å montert har vært tyngre enn orginalfangerne i plast.. og biler uten plastsideskjørt orginalt får jo montert et sideskjørt som veier mer enn å ikke ha noe skjørt der... så tviler nok på at man sparer kilo på å style..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen ang. Stylinga til den røde eclipsen begynne vel å blir useriøs her, så trur heller vi skal kose oss med å kike på denna.. :D

DSC02214.jpg

DSC02215.jpg

Har venta på å få knipsa den, og når sjangsen kom så hadde gutten jammen fått sæ nye felga ^^ Knallbra,garantert nåkka av det fineste som går i byen. (!!!)

:)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grå, Trond sin den å eller?

den grå tror jeg han har solgt.. var vel den som var non turbo som nå er slengt på en liten snurre som ladder bare 0,3bar.. mener noen skrev navnet på fyren som eide/ratta den tidligere i tråden..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv. Jeg synes ikke de er noe særlig å se på.

Støtter deg fullt ut. Hekken på de bilene er altfor svære, og den er jo høy som et fjell!

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider