Anna | GGF Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Høre rykter om at det e nå type "streetmeet" nede på havna nu på lørdag..? Den 18 august for folk som ikke skjønte det.. Håpe folk møte mannsterk opp. Nån som har mer info om detta kan jo slenge ut hvis dæm vil :) :) Hørte det skulle komme nå folk fra Bodø til det her treffet æ enda ikke har hørt så mangt om!? Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 når på lørdag e d? e d no uåfesielt greier eller ? Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 når på lørdag e d? e d no uåfesielt greier eller ? Ja det lure æ også på. E nok nå uåfesielle greier.. Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja regna me d. e jo ingen ting ordentli street meet før tia. kjem faktis innom narvik torsdag etter plan. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja regna me d. e jo ingen ting ordentli street meet før tia. kjem faktis innom narvik torsdag etter plan. Ja du må ikke være redd før å stoppe å slå av en prat :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 javest. regne me å være i narvik i 2-3tia men da e vel fålk på jobb hehe Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 javest. regne me å være i narvik i 2-3tia men da e vel fålk på jobb hehe skal du fan ikke si :P se ætter en svart gølf me ængeløya ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir19 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ka i alle daga har skjedd me den rosa'e 240'en? Siter Bruk vett, ligg sånn høveli brett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Så deg jeg og, sinnsykt pen den imprezaen! =) Thanx! :) Nå har jeg fått shina opp lakken på den også! :) Var litt småtteri å sette fingeren på enda mens jeg var i Narvik. Men tidligere eiere har behandlet den bra. Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 U got spotted, men rakk ikke knipse bildet.. Du susa rett forbi meg opp til flere ganger da jeg sto parkert her å dær ;) Kjørte jeg ikke pent å pyntelig da? :) Var jo til og med nede på taxien å råna sammen med en kompis! Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ka i alle daga har skjedd me den rosa'e 240'en? Blei sladda i fjellveggen opp med bakka i stor fart.. Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Bilde av Chryslern nevnt før nån mndt. sia :p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ka i alle daga har skjedd me den rosa'e 240'en? Man kan vel si at han brukte vett og lå bredt? ;P Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 skal du fan ikke si :Pse ætter en svart gølf me ængeløya ;) Og en rød golf med engeløya ;p Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Kjørte jeg ikke pent å pyntelig da? :) Var jo til og med nede på taxien å råna sammen med en kompis! kjørte ganske pent da, jeg konkluderte med at du nettopp hadde kjøpt bilen :p Så du beundret den, haha. ;D Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg