Dr_S Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Språk & dialekt Du kan skrive på følgende språk: Norsk bokmål/nynorsk (det anbefales på det sterkeste at du skriver på bokmål) Svensk Dansk Engelsk Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet. Dette gjelder også sms-språk. Bruk sunn fornuft! Du vet hva som lønner seg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ja blei litt skuffa over en Audi som ettersigende skulle ha 500/600hk:rs4 ???men ellers va jo været kanoon:)+at sjefen laga myye røyk...max brae bilda fra "900i" Takker for det. Greit og få litt respons etter mange timer stående i dekkrøyken :) (Hvis dere vil ha bilder i full kvalitet så bare ta kontakt på PM.) MEN: Nå holder vi vel oss til bokmål folkens? Så slipper jeg og registrere eget domene og fikse forum for Spotted i Narvik? Syns jeg spurte pent nå. Takk. Edit: Denna ble spotta i kveld, har vært her en stund men. Den dukker stadig opp på prøveskilter. Blir kult å se den med lakk etterhvert. :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Har skjedd en ulykke på Frydenlundsbrua i Narvik for litt siden.. Motorsykkel som kjørte i siden på en bil.. Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen som vet hvem som var involvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranadaKongen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hadde jo vert artig med eget forum for Narvik rånemiljø da :P ikke vanskelig å få til. Siter Ford Granada 2.9i Cosworth, Chevrolet Tahoe 6.5td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Noen som vet hvem som var involvert? Ja, men er nå det viktig? Gutten som kjørte bilen er 20år. Motorsykkelsjåføren vet jeg ikke noe om, men ryktene vil ha det til at han er kjørt til sykehus med luftambulanse. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kjør på :D Så deg nettop nede på finbekken, du var inne og snudde ^^ kan det stemme? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Så deg nettop nede på finbekken, du var inne og snudde ^^kan det stemme? Kan stemme veldig bra d :) Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Kan stemme veldig bra d :) Sinnsykt tøff bil du har ^^ Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Sinnsykt tøff bil du har ^^ Takk for det :) Er ikke ofte man hører slikt for tiden, alle bare klager på at jeg mangler litt lakk :P Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir19 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Føreren av motorsykkelen er faren til en kompis av meg. Han heter Jack Breivik. Det var ikke motorsykkelen som kjørte i bilen. Det var bilen som tok usving mitt på frydenlundsbrua og kjørte rett i motorsykkelen. Siter Bruk vett, ligg sånn høveli brett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Jada, vi prøver oss på eget "Spotted In Narvik" forum. Ting er litt på prøve enda, men ta en kikk. "Nye" Spotted In Narvik: http://narvik.informe.com/forum/ Litt rotete nå kanskje, og noe småfiks. Men tror det kan bli bra. Denne tråden blir her enda, og jeg oppdaterer her inntil videre! :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Takk for det :) Er ikke ofte man hører slikt for tiden, alle bare klager på at jeg mangler litt lakk :P Syntes nu lakken e fin den :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 åffer er min konto på http://www.spottedinnarvik.moo.no inaktiv enda? Fåkke logga inn eller.no Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hva heter du der? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg