Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet

SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

Bra sagt.

Luktet sjalusi av posten hans der..

QUOTE]

sjalusi nei, sier bare det jeg mener.

"dritkult" å ha en bil uten skilter.

jeg må¨få lov å si hva jeg mener, når dere sier hva dere mener.

ikke synns jeg bilen er fin og ikke får man den registrert.

ser liksom ikke helt poenget med bilen da og skjønner ikke hvorfor dere går helt bananas hver gang dere ser en.

kan vere eni med deg at skyline ikke er verdens peneste bil.

men om du har lest litt skyline historik så trur jeg at du har forstådd meir kaffør mange bilentusiaster sperer opp øyene. å vem sperre ikke opp øyene å ørene når en 700hk skyline kåmmer kjørende. men ver sin smak noen liker gromme biler å noen liker frisørbiler.

finnes en go del skyline på skilt her i lande nå. men mange kjøper dem uregget til banebruk å lek.

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skylinen som det er snakk om er min.

Alle har sin smak, men det er vel lommeboka som setter en stopper for alles drømmer.

Stemmer som sxnissan sier, skyline er IKKE den peneste bilen i klassen, men det er kapasiteten og trimvilligheten i motoren som gjør den så myteomspunnet. Kun fantasien din setter grenser for hva du kan hente ut av motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man bilen på skilter og kan bruke den til daglig, så er det greit.

men blir liksom litt merkelig at folk hær oppe i nord, kjøper en bil man ikke kan kjøre noen annen plass enn på bane, når vi ikke har noen bane den kan kjøres på.

men for all del, smaken er som baken.

blir bare litt irritert over folk som bestandig tror det er sjalusi ute å går, når man er litt kritisk til diverse biler.

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylinen som det er snakk om er min.

Alle har sin smak, men det er vel lommeboka som setter en stopper for alles drømmer.

Stemmer som sxnissan sier, skyline er IKKE den peneste bilen i klassen, men det er kapasiteten og trimvilligheten i motoren som gjør den så myteomspunnet. Kun fantasien din setter grenser for hva du kan hente ut av motoren.

Folk får si hva de vil, rå tøff bil!

Tommel opp !

;)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va btw ikke tilfeldigvis du som va å surra her i helga? (Søndag eller no?)

er en kar i fra narvik (Jonas) såm har henta seg en R33 GTS-T fra england nu nyli. har ikke fådd min på veien enda venter på gatesliks.

Mitsubishi Lancer Evo8

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korsn har dåkker skyline gutta anskaffa dåkker prøveskilt?

tenke da på skilt å ikke de klistrelappan.

lurt på det ei lita stund, kor man får tak i dæm allså og eventuelt pris.

Reknar med det er same opplegget for dei, som for andre med raude skilt, at ein bestiller dei for ein stund hos BT. "Kjøper" køyretid for eitpar dagar, rett og slett. :-)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nu vanlige hvite skilt:) men er helt slutt nå på reging av JDM biler. å prøveskilt kan man vel ha til sammen 10 døgn i løpe av ett år.

KeiKooo: jeg førstår va du mender men di fleste som kjøper skyline uregget ska bare bruke d tel banekjøring å dragrace eventulet drifting.

er jo langt til nermeste bane her i lande. setter man av penger til det er det vel ingen grenser. Men er jo noen såm kansje kjøper sånne biler før status oss damene å da bir d veldi teit å latterlig.

Mitsubishi Lancer Evo8

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en kar i fra narvik (Jonas) såm har henta seg en R33 GTS-T fra england nu nyli. har ikke fådd min på veien enda venter på gatesliks.

Bildet av den r33 GTS-T'n som det er snakk om.. (Mazda Rx8, ble med på bildet også..)

DSC03657.jpg

:)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider