st1an Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ja, lite liv for tia :( Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei Skal få lagt ut bilder bare jeg får tid. Men her om dagen så jeg en Honda Ridgeline. (Ikke veldig eksotisk, men sjelden) samt en Crossfire. Og på vei hjem så jeg en Mercedes ML ett eller annet. Alle tok jeg bilde av. Var vel ikke de som potensiellt loder. Men de var nå der ihvertfall. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei Skal få lagt ut bilder bare jeg får tid. Men her om dagen så jeg en Honda Ridgeline. (Ikke veldig eksotisk, men sjelden) samt en Crossfire. Og på vei hjem så jeg en Mercedes ML ett eller annet. Alle tok jeg bilde av. Var vel ikke de som potensiellt loder. Men de var nå der ihvertfall. Mvh Har sett Ridgelinen jeg åsså, fin bil. Så flere av de når jeg var sørpå nå åsså.. Svart crossfire ala denna? ? Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Så den ML'en jeg også... Spesiell sak. :) Var en del fjortisser som tok bilder av bilen min, men regnet ikke med det var noen aktive på tråden her. Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja silverNSX, få opp bilda ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har vært her lenge denna, men fortjene så absolutt å bli posta her.. :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Fin bil det der:) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har vært her lenge denna, men fortjene så absolutt å bli posta her.. new_spotted/acura_nsx.jpg :) Hei Takk for det. Har vaska og polert i 7.5 time idag og det der var resultatet. Ser ikke så halvgærn ut til å være en 17 år gammel bil. Er ikke en Acura NSX. Bare trikset litt med merkene foran og bak. Er en rød/svart Acura NSX som kjører rundt i USA med mine Honda merker. Fikk ikke tid til å få parkert NSX'en i garasjen. Så nå står den her ute med silkepyjamasen på :-) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei Takk for det. Har vaska og polert i 7.5 time idag og det der var resultatet. Ser ikke så halvgærn ut til å være en 17 år gammel bil. Er ikke en Acura NSX. Bare trikset litt med merkene foran og bak. Er en rød/svart Acura NSX som kjører rundt i USA med mine Honda merker. Fikk ikke tid til å få parkert NSX'en i garasjen. Så nå står den her ute med silkepyjamasen på :-) Mvh Gikk automatisk utifra at det var en Acura jeg.. :) Men greit å vite, kjempefin bil uansett ;) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Gikk automatisk utifra at det var en Acura jeg.. :)Men greit å vite, kjempefin bil uansett ;) Hei Takk for det. Du ser om det er en Acura ved at den har fæle blinkelys på siden bak. Her er bildene jeg tok her om dagen: Så også denne i går kveld med silkepyjamasen på :-) Husk det er biltreff i Harstad på lørdag. Hengt opp plakater her og der. Henger på søppelboksen på stripa også. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Spotta en morgan av ukjent modell forige helg.. Tøff sak! :) Har desverre ikke bilda :( silverNSX: Korsjn dekkprofil har du? :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei Takk for det. Har vaska og polert i 7.5 time idag og det der var resultatet. Ser ikke så halvgærn ut til å være en 17 år gammel bil. Er ikke en Acura NSX. Bare trikset litt med merkene foran og bak. Er en rød/svart Acura NSX som kjører rundt i USA med mine Honda merker. Fikk ikke tid til å få parkert NSX'en i garasjen. Så nå står den her ute med silkepyjamasen på :-) Mvh var det du som var i lofoten(Gravdal) for en del uker tilbake?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Sykt fin 200sx som jeg har sett nå å da i Narvik og området rundt. Bildet er knipset på ACR nylig av "Oveif." (Ove?) Takk til han for å få lov og bruke bildet. :) :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 silverNSX: Korsjn dekkprofil har du? :) Hei. Det er 18*35 foran med 215 Goodyear Eagle F1. Bak er det 19*30 med 265 Goodyear Eagle F1. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 var det du som var i lofoten(Gravdal) for en del uker tilbake?:) Hei Det stemmer nok. Det kryr ikke akkurat av NSX'er. Men faktisk på Club Honda's Lofast tur var det flest NSX'er. To stk. Min og den fra Harstad. Såvidt jeg vet så er det en til sølvgrå NSX i Norge og den har automat med mirakuløst 300hk. Stått til salgs lenge. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg