Kicker Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hehe, nå mer rosa enn denne Celicaen har vi vel ikke sett siden den rosa bmw cabben? Håpe for guds skyld at det er en jente som kjører den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 bra den fylle ut hjulbuan godt :P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Håpe for guds skyld at det er en jente som kjører den bilen. 2 blondiner som rulla rundt i den :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 den rosa celicaen er i fra harstad.. vil ikke komentere meir om den førå si d sånn hehe. jeg er førsåvitt bidd tilflyttet narvikvering nu ,å har byttet ut skylinern med en litt oppjustert evo8:)er d noen såm vet om plass man kan leie før skruing å justering av bil i vinter? Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 den rosa celicaen er i fra harstad.. vil ikke komentere meir om den førå si d sånn hehe. jeg er førsåvitt bidd tilflyttet narvikvering nu ,å har byttet ut skylinern med en litt oppjustert evo8:)er d noen såm vet om plass man kan leie før skruing å justering av bil i vinter? Bra du tar med dæ god bil og flytte hit :P Nå mulighet å få kikke på den bilen? eller blir du seanes ute? Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 jeg er førsåvitt bidd tilflyttet narvikvering nu ,å har byttet ut skylinern med en litt oppjustert evo8:)er d noen såm vet om plass man kan leie før skruing å justering av bil i vinter? Den er vi keen på og se! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 jeg er på jobb i nordsjøen før øyeblikke men kjem til narvik om 2uke. 900i javist:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 jeg er på jobb i nordsjøen før øyeblikke men kjem til narvik om 2uke. 900i javist:) Høres knall ut det :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 2 blondiner som rulla rundt i den :) Ja bra det. Jenter i rosa biler er litt kult men, gutter og rosa biler er vel noe av det verste som er. Rullet en kjempefin sølvfarget Mercedes S-klasse av W221 chassiet med 22" felger i sentrum her en dag i forrige uke. Norske skilter. Aldri sett den her før, bare noen på gjennomreise eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Den har vært spotta i Tromsø også så den er vel kanskje på gjennomreise? Er sansynligvis den samme, W221 er vel forholdsvis sjeldne saker på veiene i Norge. Kul bil! Update: Går visstnok både en sølv og en sort W221 i Tromsø... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Feit og gjennomført VW Boble som går i Narvik nu, knipsa av min bror xxxdodge. :) :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonnjer Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 RÅ audi A8 med twotone lakk, feite rims og luftfjæring.. (Tyske skilt faktisk..) Syk bil, og da er det hat med mobilkamera og ikke lys ute.. Skal prøve å fåå knipsa bedre bilde.. :) Var en litt eldre kar ifra Lødingen (om jeg ikke tar for mye feil) som nettopp hadde vært å henta den der ^^ Kompis av meg pratet med han når han kom tilbake fra kebabsjappa. Rimelig heftig den der ja. Siter 1991 VW Golf 2 GTD 1980 Ford Granada 2.0 - Selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Var en litt eldre kar ifra Lødingen (om jeg ikke tar for mye feil) som nettopp hadde vært å henta den der ^^ Kompis av meg pratet med han når han kom tilbake fra kebabsjappa. Rimelig heftig den der ja. Ja stram den, kommet norske skilt på den og dessverre kjipere felger.. Dont know why.. Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 kæm det e som eie den orange fordn? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Regner med at AE86'er i Narvik er gjennomdiskutert i denne tråden? har liksom ikke helt tatt meg tid til å lese 66 sider... xD så en blå levin idag, første gang jeg har sett en sånn live ^_^ made my day..hehe..rart at det skal være så mye mer spesielt å se en gammel toyota enn det er å se mercer\bimmere\vag'er :P er forøvrig akkurat flyttet hit til byen, og stusser også på om det fins en plass å skru...går på høyskolen jeg.. :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg