Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet

SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

rakett, AE86 er nevnt i fleng ja :) Meget kule og biler flere en deg liker og se :)

Foøvrig er har det vist seg ikke bare bare og skaffe seg plass og skru her, men noen har klart det. Så den som leter lenge nok og har cash finner nok noe til slutt. :)

Hvilken bil kjører du?

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, har sett en hel del fine biler på den korte tiden jeg har vært her, selv om jeg har vært heller lite utenfor hybelen.. men mest mercer og saaber og bimmere liksom...:)

tror kanskje jeg finner meg plass å skru igjennom høyskolen, satt faktisk akkurat og skulle skrive mail til duden, så det ordner seg nok :)

jeg kjører ikke noe spennende bil... liten hvit og svart peugeot 306 xnd med sprukket støtfanger og tusenmetringer som ikke funker -.-

er ikke så mye å se på eller kjøre fort med, men den er helt ypperlig som studentbil :P kjørte 39mil på under en kvart tank ^^

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monstertruck Show i kveld da, stiv inngangspris men dog god underholdning.. :)

(Funke vel som spotting siden det er litt spesielle biler?)

Alle bilder ligger her: http://home.no.net/nothernx/Pics/mnstrk_show_2008/

mnstrk_show_200822.jpg

mnstrk_show_200824.jpg

Og nok av røyklegging:

mnstrk_show_20086.jpg

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at AE86'er i Narvik er gjennomdiskutert i denne tråden? har liksom ikke helt tatt meg tid til å lese 66 sider... xD

så en blå levin idag, første gang jeg har sett en sånn live ^_^ made my day..hehe..rart at det skal være så mye mer spesielt å se en gammel toyota enn det er å se mercer\bimmere\vag'er :P

er forøvrig akkurat flyttet hit til byen, og stusser også på om det fins en plass å skru...går på høyskolen jeg.. :)

Er rimeli sikker på at narvik er den byen i norge med flest ae86 i garasjn.

Trur d skal være 6 nå til dags, ps motor har 3 av 2 dørs typen (2 levin, 1 trueno)høyrestyrte.

Også er det 3 av coupe typen (2 levin og 1 trueno faktisk) venstrestyrte.

Har vært 2 til men den ene ble solgt og han som hadde den andre flytta tror jeg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimeli sikker på at narvik er den byen i norge med flest ae86 i garasjn.

Trur d skal være 6 nå til dags, ps motor har 3 av 2 dørs typen (2 levin, 1 trueno)høyrestyrte.

Også er det 3 av coupe typen (2 levin og 1 trueno faktisk) venstrestyrte.

Har vært 2 til men den ene ble solgt og han som hadde den andre flytta tror jeg. :p

Vis du sikte til den svarte coupe versjonen så bor han rett ovenfor meg. Er 99% sikker på at han kjøpt en ny ae86. han ha den i en svart garasje me en legacy utenfor(Lomveien).

Rimelig fint eksemplar. Å så er det en blå/svart AE86 to bakker

lenger opp i gaten.

-92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :)

-89 Corolla XL 1,3

-01 Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E d mange byggeprosjekt på gang i Narvik? Kjenne jo han Remi, som hold på å bygge Volvo 240 turbo nu.. Går på høyskoln sjøl, har plana om å bygge 142 turbo banebil (langtidsprosjekt)

Som bruksbil har æ en Volvo 850 awd t5.. (den ska bare holdes ved like og byttes slitedela på..

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du sikte til den svarte coupe versjonen så bor han rett ovenfor meg. Er 99% sikker på at han kjøpt en ny ae86. han ha den i en svart garasje me en legacy utenfor(Lomveien).

Rimelig fint eksemplar. Å så er det en blå/svart AE86 to bakker

lenger opp i gaten.

han hadde en svart levin før..

han har kjøpt en trueno fra usa nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...