Viking067 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Den her hva jo tøff, da.. Pussig bil og gjøre det der med ^^Desverre dårlig bilde, håpe nån kommer med ett bedre.. Bedre bilder av bilen (Jeep XJ 1995 4.0l HO 36"hjul 8"heving ). Mye snadder i denne, se liste her: Jeep Går denne i Narvik nå? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Viking067, jepp det er den.. Kule greier, takk for bilder :D (Jeg veit det er samma bil pga klistremerket i bakruta og grønne skilter / reg nr.) Absolutt kul bil! :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seaslotus Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 skjønne ikke at han gidda å kjøre så langt me de dekkan førr å hente den ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 skjønne ikke at han gidda å kjøre så langt me de dekkan førr å hente den ;P Det va sikkert ikke verdt det med den feite bilen ... :doh Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 "På vei til butikken?" :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 haha håppe d ikke va egg i den hengern:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Noen som har spotta en svart og rosa E30 i narvik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ica hengern var nok tom... :) hadde den ikke vært det ville nok ikke den sett så hel ut.. ;) men gikk bra å få den på hjula igjen, litt kreativitet så funket det fint. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som har spotta en svart og rosa E30 i narvik? Nei heldigvis :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Noen som har spotta en svart og rosa E30 i narvik? observert i harstad, sammen med en nyere 3 serie også rosa/sort kombo :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Var en litt eldre kar ifra Lødingen (om jeg ikke tar for mye feil) som nettopp hadde vært å henta den der ^^ Kompis av meg pratet med han når han kom tilbake fra kebabsjappa. Rimelig heftig den der ja. Han het vell ikke Bjørn-ulf? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Han het vell ikke Bjørn-ulf? er vel ørnulf five du tenker på Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dantec Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Må si at det går jo noen fine biler i Narvik som jeg legger merke til :P Porsche f.eks :) Siter Jeg har sluttet å drikke, men bare når jeg sover. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abramz Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Må si at det går jo noen fine biler i Narvik som jeg legger merke til :P Porsche f.eks :) Er ikke altfor mange men noen er det nok :) Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dantec Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Porsche er biler som jeg intreserer meg for så da er de lett å legge merke til :) Serogså at det går en hummer H2 her :) Og en del snaisne BMWer :) Siter Jeg har sluttet å drikke, men bare når jeg sover. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg