henne Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Du tenker kanskje på Camry? Som har doble viskere på bakruta... Jupps :m'm: Nok synsing fra meg... :diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Du tenker kanskje på Camry? Som har doble viskere på bakruta... Spotta 5(!) stk muslimer komme ut av bagasjerommet på en sånn der for en stund sia, i ett av parkeringhusan i Narvik :respect Skal nevnes at baksete va fult også.. .. De bilan der e bra stygg egentlig! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Men romslig! Høres det ut som ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Det er nu ett veldi rart biltilsyn dåkker har i Narvik. bei stoppa i tenknisk hær om dagen å måtte dokumetere at min bil va en EVO8. måtte telomed dokumetere brembo bremsen og frontspoilern og vingen bak. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Det er nu ett veldi rart biltilsyn dåkker har i Narvik. bei stoppa i tenknisk hær om dagen å måtte dokumetere at min bil va en EVO8. måtte telomed dokumetere brembo bremsen og frontspoilern og vingen bak. Hallo De er kanskje best i å være slik vi alle hater dem. Kanskje jeg skulle dra innom der med en test av Evo så de har litt mer kontroll neste gang. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Du skulle bare spurt gutta der om du kunne møte på etterkontroll uten evo 8, brembobremser, vingen bak og frontspoiler.. Høres ut som du har møtt no virkelig kjipe folk..! Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ble faktisk stoppet i Narvik på veien nordover, rett etter det kjøpesenteret. Feil lysbruk var årsaken da jeg kjørte med nærlys og parklys!!! De hadde sett feil var unnskyldningen. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 hehe va i alle fall en sint mann som stoppet meg. alt va vistt uorginalt på biln min. men bir veldi iritert når alt virskeli er oginalt. å suns d va ufatteli at han reagerte på de store bremsene. er d ikke låv og ha bra bremseegenskap på bilene i norge? Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Greve Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Nye VW scirocco tror jeg, ganske fin bil spørr du meg.. :) Hvorfor kjører denne karen rundt i Narvik med "hjemmelagde" skiltplater det står "swagger" på? Er den ikke registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Er en BMW som kjører rundt med lignende skilter også, usikker på hvorfor, men mistenker at bilene er svenskregistrert, men ikke sikker.. Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Hvorfor kjører denne karen rundt i Narvik med "hjemmelagde" skiltplater det står "swagger" på?Er den ikke registrert? E for det første ikke hjemmelaga, e svenskregistrert. Å for det andre, så e det ikke en kar ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 E nu en kar i bmw'n.. men ja, er vel svenskregistrert. Vært kult med slike skilter i norge, men hadde vel vært en svær avgift på det, slik som alt anna som er morro. Han skreiv vel "hjemmelaga" bare for å påpeke at det var litt spesielt. :P Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 E nu en kar i bmw'n.. men ja, er vel svenskregistrert. Vært kult med slike skilter i norge, men hadde vel vært en svær avgift på det, slik som alt anna som er morro. Han skreiv vel "hjemmelaga" bare for å påpeke at det var litt spesielt. :P Riktig det, men swagger biln e ikke en kar ;) Å ja, hvis det hadde vært i Norge hadde det vel vært ganske dyrt :p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Hei http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19149199&reference=9/191/491/99_-2015043663.jpg Den er til salgs Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Greve Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Riktig det, men swagger biln e ikke en kar ;)Å ja, hvis det hadde vært i Norge hadde det vel vært ganske dyrt :p Har kun sett en kar som har kjørt denne bilen, kan jo selfølgelig være en meget maskulin dame da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg